bad_karma - fordi jeg er den glade ejer af den Karmann Ghia der på siden har stående "Bad Karma"
Mvh Sune
bad_karma - fordi jeg er den glade ejer af den Karmann Ghia der på siden har stående "Bad Karma"
Mvh Sune
Floyd_Clymer :
Den sejeste bil"afprøver" fra 50'erne og 60'erne i USA, en kanon kult figur.
Tak til Kaffe-Carsten fra Ålborg for at udvide min horisont på dette punkt.
Et godt navn at gemme sig bag når man laver en masse lort..!
Mvh Cliff Bak ( civil og ukendt navn )
vwjyden fordi jeg køre vw og er stolt af at være jyde men hedder rigtig henrik lykke pedersen og er fra vest jylland
Hummel - Fordi det er mit mellemnavn, og jeg er stolt! :D
HMS = Henrik Muxoll Schrøder
Erik1303, giver jo sig selv, men egentlig kunne jeg også hedde vwvette, men det er jo optaget af en der har samme bilsamling som mig.
Erik
Bobby Green,
Ja det bliver min gamle vw døbt af 2 meget unge piger da den blev hentet. De mente det lød "frækt" når man sagde det hurtig.
Erik Hald
Fordi jeg hedder HYE til mellemnavn.
Henning Hye Jensen
Rødekro
Hedder VWMorten fordi... øhhh.. det er sgu så længe siden at jeg nu ikke kan huske hvorfor
lotus-jonas har vel haft en lotus og hedder jonas...
Ja jeg tror nu mit gir´ sig selv! Morten er det ikke tilbage til fra Bug Freaks hvor Morten(AircooldBoxer)blev formand?
Tja det er fordi at nogle mener jeg har et par store Hænder
bfp fordi det er mine initialer. Bjørn F. Pedersen
Ja Allan 2000 Frb fordi jeg hedder Allan og bor på frederiksberg
Allan
Jeg ved ikke helt hvem der i folkeskolen fandt på at kalde mig Luffe, men det er jeg blevet kaldt i snart 30 år.
Andre kalder mig kvajpande og idiot.
Men som man siger, kært barn har mange navne.
Mvh Leif Mikkelsen.
Doktor - ikke fordi jeg er læge, men fordi det er mit efternavn.
jagtvognthomas....fordi jeg hedder bentegrete og crossdresser i weekenden og roder med busser...
den er jo til at gennemskue... !-))
Cruus - fordi jeg hedder Cruusberg til efternavn.
//Michael
Split 261, fordi jeg har en Split 261 og fordi at Schwimmerwagen og Hepmüller virker lidt for prangende.
Her kommer Munken.....
og det er er der 1 årsag til:
Jeg hedder Kasper Munk.....
Mine forældre mente jeg skulle hedde det til min barnedåb....
"Gamle" fordi jeg er gammel og mine børn kalder mig det.
Danborn, var et tilnavn jeg fik i min tid hos NASA
Jesper
Chefen...........hmmm tjaaa....det bliver nogen jo!
Ja som Bendix skriver i starten så er jeg vel til at gennemskue! Er udlært vvs´er men sælger dog i dag skidtet istedet for at montere det.. Måske man skulle kalde sig grosséren istedet? :0)
I virkeligheden hedder jeg noget lige så Dansk som "hakkebøf med sovs og kartofler"..... Jens Rasmussen
Roger over