4 præmier til danskerne hører jeg - cool nok - og kom så med de billeder ...
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
4 præmier til danskerne hører jeg - cool nok - og kom så med de billeder ...
Her er oz lidt pix, fra en kanon tur, ku ha været der en hel uge :O) Og har fået en masse sol, skønt !
Det sidste pix var en bil vi mødte i Flensborg, han ville bytte ligeover m boblen, men hva sku ja da med sådan en bil :O)
Jeg kommer nok også med nogle billeder.
FED TUR!!!!! det skal vi da helt klart prøve igen, næste gang bare i luftkølet så er den ihvertfald klar til turen, nu hvor jeg fik købt en MASSE gode dele :)
Og jeg kunne godt lige bruge et par dage mere med stumpemarked og nok en hel del flere penge.
Kendte ansigter på et par af billederne her :
http://slammedsixty.blogspot.com/2010/04/dfl-may-cruise-madness-2010.html
Ja det var en lækker tur. Vi fik jo lige testet bilerne for evt. utætheder på vej nedaf, men det gik heldigvis fint uden dråber i kabinen, på trods af massive regnskyl :-)
Og med fare for at lyde som et reklameslogan for type4 motorer: hold nu kæft det er en imponerende motor sammenlignet med en type1!
Hannover->Aalborg 6timer30min inkl. optankning af øl, sodavand ved grænsen. Olietemp. 70-75grader da den var på sit max. (jeg bliver nødt til at få bikset noget luftthermostat system sammen for at få ordentlig temperatur på den)
Vi havde et stop på vej hjem og det var ved grænsen, ellers var det bare konstant fart i 3 timer i stræk. Og ikke så meget som en dråbe olie sveder den - herligt!!
For mig er køreturen til 1. maj træffet blevet en slags testtur for om vinterens mange skruetimer på motor/gearkasse har båret frugt, og hvor er det bare fedt med en tur som denne hvor det hele forløber perfekt :-)
Håber alle i andre også kom fint hjem fra træffet. Selvom vi var mange danskere dernede, så var der rigtig mange man slet ikke nåede at snakke med. Men det er jo også bare et kæmpemæssigt træfområde.
Er det kun mig der synes at der i år var endnu flere mennesker/biler end sidste år?
Jeg kan ikke komme i tanke om andre træf hvor der er så mange forskellige stilarter repræsenteret, man er propfyldt med inspiration når man kommer hjem fra sådan en tur. Herligt :-)
Vi ses igen næste år.
Rasmus
Skønne billeder ! Nå...hvem vandt præmier ? Ud med sproget. :-)
Clausen fik en for bussen :O)
sussi fik pokal for sin røde 1600TL fastback
og den sorte oval med luftundervogn så mangler vi kun en vogn...
Hej.
Ligner en fed tur. :) Hvad er det for nogle fælge den KG Karsten_vw har i sine billeder? Har set dem som 4-huls også, men kan ikke histte ud af typen/model. De ville gøre sig godt på vores, så småt begyndende German-looker. Men det bliver kun til et par ting af gangen endnu. Der er ikke penge til det hele, men, det er jo rart at vide hva man skal lægge væk, kan gætte de fælge er svindedyre?
Mvh S&M
det er bbs fælge
SigneB; Det er BBS fælge
DenGrønneSniger:
Erik Bendix:
Tak til begge. Så vil vi jage videre og se hvad vi finder :) Fede billeder for øvrigt.
S&M
Et par stemnigs videoer fra Hannover:
Kan kun tilslutte os koret ! Det var igen en fed oplevelse, denne gang måske lidt sjovere :-)))
Turen startede ellers noget trist , nu havde man sgu lige pudset som en gal, op til turen - og så kørte vi de første 200 km med fuldt åben for sluserne ovenfra , Fedt !
Men hen på dagen klarede det op , og efter en tur uden nogen problemmer af nogen art, og en kort ølpause på hotellet, hvor der lige blev hilst på alle de andre ankomne, gik turen til Mels Dinner, og igen igen præsterede jeg at køre til den forkerte adresse , pis ! Men efter Lupojespers kyndige anvisninger, (heldigvis med Rasser på telefon support - ellers var det nok osse gået galt ), lykkedes det os at finde stedet, hvor det sner aftennen før 1. Maj træffet .
Der var igen masser af fede biler, og mange mange mennesker.
Lupo mødte en af gadens glade damer - men blev reddet - senere gik det så galt igen for ham.
På træffet 1. Maj blev stumpemarkedet rodet igennem fra morgenstunden, der er godt nok lige en del man skal igennem :-)men tror da jeg nåede ca. halvdelen.
Senere besluttede jeg mig for at det skulle prøves at køre op over scenen, det har jeg da ikke fortrudt - mange fine kommentarer og en 1. plads i specielopbygning
Det var sgu da fedt - !
Turen hjem gik også uden problemmer, kommer helt sikker igen næste år ,er simpelthen vild med den stemning der er dernede.
Tak for godt selskab til alle vi stødte sammen med i weekenden, - vi ses !
Clausen , og frue
Super fed tur tak Gustav samt Kylle for det godt Hotel.
Fik taget lidt billed samt et par videoer som kommer senere....
Holm og søn
Godt du endelig valgte at rulle en tur på scenen med bussen.
FULDT fortjent med 1. plads til den/dig! tillykke
Tror sgu´ jeg vil med næste gang :) fine billeder, kom med nogle flere...
Ja tak AJ hvis du lige kan fortælle hvordan man gør så har jeg et par stykker, også af en noget RÅ og lav model. men kan ikke hitte ud af det???
Tilykke med premien Lars. Den bus er for feeed!!
Og alt er perfekt...
Fik desværre ikke tid i år. pga byggekaos;-(
Hej!
Så har jeg endelig fået tømt kameraet. Kanon tur og vejret kan man jo heller ikke klage over. Kæresten og jeg var afsted. Hun førte kameraet.. I kan se resultatet her:
Her er mit bidrag til fotoalbummet :O)
Fremragende billeder. Tillykke til alle vindere !