Får 3500,- tilbage og de ryger i mit projektet, men jeg mangler dæk, skærme, komplet bremser, benzin tank, et par liter maling, plus det løse
fisker1970@gmail.com 25784808
The older I get -
The faster I was
Får 3500,- tilbage og de ryger i mit projektet, men jeg mangler dæk, skærme, komplet bremser, benzin tank, et par liter maling, plus det løse
bornholmer det er over 1000 kr om dagen... er du vimmer en dyr medicin du tager :/
ja før skat tjener jeg det samme som borgmesteren ;-) - så en færdig gammel bus skulle der nok blive til med tiden... ;-)
Bornholmer: hold da kæft mand....er det beta interferon der stadig koster spidsen af en jetjawer???
nej nyt noget - derfor det er dyrt - det koster nok under 1% at fremstille - men viderer i teksten - jeg ville bare lige sige at nogen gange skal man være glad for at betale skat - jeg er anyway ;-)
point taken- send mig en mail på elefantmanden@hotmail.com omkring info- jeg er jo i branchen og det er altid fedt at høre om det nye
Hmm man må da sige at deres hjemmeside ligner deres kontor en hel del. Først står man i kø i en evighed og så får man at vide at de har travlt, PRØV SENERE......
Det er sgu godt at der noget økonomisk hjælp til dig Ib, det er også derfor man ikke skal klage over den høje skat, det går som hovedregel til noget fornuftigt!!
Nå men jeg skal have 3200,- tilbage, som skal bruges til badekaret :-)
/Michael
mine... hvis jeg får, skal smides i garagen, så den kan lukkes!
Nå det virker når man er tidligt oppe :)
Havde egentligt regnet med at det ville gå ca i 0 igen, så er da udemærket tilfreds med 5500 :):):)
15 af de lange. De er med til at dække lidt af regningen på lædersæderne og lakeringen af bussen. Ja det er utrolig at man skal stå tidligt op for at kunne gå på skats side.
10967 er mit nye lykketal som enten skal bruges til en ny 1600 motor eller afgift til badekaret...;O)))
Øh, bøh skattesmæk. Der røg en halv månedsløn efter skat :-/... Fand´me ærgeligt. Og jeg troede at den går op i en højere enhed... Det kommer desværre til at kunne mærkes på lejetøj-budgettet...
You must log in to post.