Hvad skal den da koste ?
loef@webspeed.dk 2860 Søborg Type 1 '67 One year only
Hvad skal den da koste ?
TYPE1: havde regnet med ca 65000..
Hvordan ændrer jeg hældningen på ratstammen..???
Løsner styrehuser på forbroen - laver mere plads i hullet for ratstammen foran på karossen, og hæver "ratkonsollen"...
Ellers..
Er der sædeskinner under sæderne, så smid dem ud og sæt sæderne direkte i bunden. Du kan evt. hæve forkanten af sædet, så ryglænet kommer så langt tilbage som muligt..
Hvad men gearstangen..? Den type du har monteret "fylder" meget i bredden pga. håndtaget. Ellers sæt den originale afkortede i igen...
Et tip til selve rattet - prøv at kigge på Isottas "Evoluzione" rat. Det er fladt forneden og har asymetrisk center - det gi´r langt mere plads til benene..
Det findes også i hvid læder - og i en lækker kvalitet..
(www.isotta.it)
Er den synet med 1914 motor i tidligere?
Hvor lang tid til syn?
Er de ting som andre i dette forum har påpeget som værende fejl, blevet ændret?
Den er ikke synet med 1914 tidligere.. Før lå der en 1500 i.
den ene er.. Gearstangen er vendt rigtigt. Men jeg har ikke fået fat i stacks til karb endnu..
Jeg kunne godt være interesseret i din øse. Har dog lige et par supplerende spørgsmål:
Hvornår skal den synes og hvor mange problemer får man, hvis man viser sig i synshallen med en 1914 motor i?
På billederne er det kun ét sæde i(?)
Hvilken tilstand er bund/ramme i?
den skal synes nu. Dvs der er ingen plader på den nu.. Ved ikke om det giver problemer at få den synet med 1914 motoren. Det komme rjo an på hvopr meget synsmanden kan se der er lavet om. Ellers tager det ikke andet end 2 timer at skifte motor.
begge sæder er selvfølgelig med til den, men de er ikke sat fast endnu. Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan de sidder bedst. Bund/ramme er totalt rustfrie.
You must log in to post.