Hvad er prisen så. ? vis den ikke er hemlig
tlf.40528995 8250 skæring Type2 camper/bus 72er. t2pickup@gmail.com
Hvad er prisen så. ? vis den ikke er hemlig
må jeg gi et godt råd, så pris sæt den efter at den totalt rustfri nok ligger omkring de 70000 kr for en 11 vindues, uden mekaniske reperationer, gejl, gummi, interiør og lak mm...
så kan du se hvad der skal skiftes og begynde at trække fra, og er den på danske papirer uden fusk, kan du ligge lidt til...
ser ellers fornuftigt ud som projekt, men billeder af bunden er vigtigerer end billeder af bilen når det er en bus...
også er det også ret væsentligt hvor komplet den er vel ???
men vil godt gi dig ret i at 20k lyder billigt - især hvis den er dansk..
held og lykke med salget...
et gammelt ordsprog siger :den der har grisen sætter prisen.Sådan må det være--- det andet synes jeg er"noget mærkeligt noget"
vh micjac
Tak til Bornholmer for dit indlæg.
Udfra dette mener jeg prisen ligger på 60.000 kr
(70.000 - 2.000 for ny gulvplde - 8.000 svejsearbejde)
Men hører der gerne kommentarer
ud fra billederne vil jeg vuderer at der bør skiftes en del mere plade, selvfølgelig kan den evt synes, men en klasssik bil, skal laves til en stand der kan lidt mere bare synes, især hvis man ofrer en lak til 20 - 30000 kr på den , så skulle det gerne holde i mere end et par år.. men er det din holdning til reperation trækker jeg min udtalelse tilbage igen , jeg kan med sikkerhed mene at en gulvplade ikke er tilstrækkeligt, også har jeg ikke engang set bunden nedefra...
der er forskel på at reperere og restaurerer en klassik bil, og er det kun en reperation der er udført, er 70000 som mit bud var,temmelig meget i overkanten...
for de 10000 kr du giver er der ikke engang penge nok til at købe de pladedele
jeg vil mene der skal til, men havde du nu skrevet en pris var denne debat overflødig - jeg stopper min indblanding her - det er nok bedst. ;-) pøj pøj
bundpladen koster 295euro
http://www.paruzzi.com/webshoppen/?zoektrefwoord=20693&category=
Du kan få en plov, så skal jeg nok sørge for afhentning.
Hvis du er interesseret i at sælge et anhængertræk til splitbus, så ring eller mail til mig..
You must log in to post.