Er du så færdig ! Den radio er da noget af det fedeste jeg har set længe (og jeg har set meget) Hvor har du den fra ?
Er du så færdig ! Den radio er da noget af det fedeste jeg har set længe (og jeg har set meget) Hvor har du den fra ?
Ja den er sku cool :o) købt ignnem her og har fået en kammerat til at gå det hele efter for den virkede ik. Mangler som sagt forstæker, men den virker oki
Hey Erik.
Tror min nabo har en han skal af med evt.
PS sorry for hi-jack af tråden A-M.
Fed cruiser du har fundet dig ;)
Tak AM for info.
Mads; Du må godt lige undersøge det for mig. Det er lige meget om det er 6 eller 12 volt, det kan jeg sagtens fikse.
will do..... han købte den til sin austin healy , men er aldrig rigtigt kommet videre med det ;)
Tak Mads :O)
Erik sms på vej ;O)
Jamen tak :-)
Jeps så er den lille på vejene igen efter en mdr i pit. Det endte med en ny motor og så fik den lige sommer hjul på. Bremser efterset og justert igen, så nu bremser den som en drøm :O)
Det blev oz til ny kobling, strømfordeler, dæksel, blæsehus, nye afgangsrør.
Tak til Heino og garagen :O) Ja ja Heino jeg ska nok køre ordenligt, i hverfald de første 100km.... ;O)
Der ser sku godt AM...måske jeg skulle sænke min,og smide nogle smarte hjul på.....hmmmmmm
he he køre ordentlig de første 100 km, ja ja, jeg husker en 1 maj tur hvor vi overhalede alle andre vw`er på vej hjem !!!!!
he he he
Det var sgu lækkert :D husk nu ikke at presse den for meget ad gangen :) og fede fælge!! /michael
Heine he he ville ikke skade :O)
Lupo, du sov sku da hele vejen thi hi ;o)
dejligt ikk?? Ser nu fin ud...
hej tillykke med den nye motor. ser rigtig fedt ud med de nye fælge Baja Bech
Som sagt før ; Tillø tilløk det ser fedt ud. Men skal den ikke ned og kysse asfalten snart ?
Nu tror jeg at mit "lille" motor projekt er ovre..... Endelig er den kørende uden prob. Men den endelige testtur må blive Skagen :O)
Lige et ligge pix inden solen gik ned her til aften.
Det ser sku sejt ud med det tern der og cool detalje med den der radio.. ;o)
Hej Anne-Mette.
Jeg har netop købt denne bil… Har lidt spørgsmål og vil gerne høre om den fra din tid…
Vh. Kristian
You must log in to post.