Så er vi også booket med 2 voksne og 2 børn......
Vejret ser godt ud....
Bor i 6800 Varde
Så er vi også booket med 2 voksne og 2 børn......
Vejret ser godt ud....
Så fik jeg også bestilt 2 af de store.
Begynder at danse solskinsdans fra imorgen af, så må det da blive godt vejr !!! :-)
Møjn Alex
nogle fra kbh der køre derover og kan tage en potte med tilbage ???
Tisse potte ?
Hej..
Hvis nogen har mere end rigeligt plads til thomas' tissepotte, så vil jeg gerne anmode om fragtplads til en gearkasse...
Mojn
ejvind
så er der tilmeldt to store menuer mere, kunne ikke rigtig finde ud af om der også var t-shirt med i prisen, så har lavet en bestilling på 1 stk for en sikkerheds skyld. Hvis t-shirten er med i prisen idag d. 1/7 også, så kan i bare se størrelsen(samme størrelse til begge, hvis de er med i prisen) og slette bestillingen.
Godt du kommer, Rene - Kan jeg låne dit højre sidespejl til den anden del af hængekøjen?
Tilmeldt 1 voksen(-agtig) og 1 barn til grande menu
Joda, men tror du ikke du rutcher af. Din bus har jo højdeskræk..
Kommer du Gaardsøe ????? Nu er det virkelig øv at jeg ikke kan komme. Ville knageme godt sidde og hygge med dig :-)
Er der nogen der ligesom mig først kører om lørdagen så vi evt. kunne mødes og følges ad derop.Kører fra Kolding kl.????
Gustav T. kører lørdag
Jeg køre også om lørdagen..men det er fra herning..og det er tideligt jeg køre....
he he i går sku glip af en masse god mad, øl, sprut og sjov om fredagen.
mvh jesper
Jeg er blevet forgammel til det der med sprut.....nooooooottttttt..men vi ses lørdag..
Underholder du da Jesper?? Det ser jeg virkeligt frem til
Har lige fået dette at vide vedrørende t-shirts
De er bestilt i S også, skulle være unisex..
De som har bestilt stor weekendmenu senest 1.7.2010 får en med automatisk på hver menu... Ønsker man yderligere skal de bestilles og koster 75,- pr. stk.
Lille rettelse til ovenstående indlæg.. :-)
T-shirt følger med inden 1.7.2010
http://meninbugs.dk/summermeet/?p=271
Slagter Stiller er åbnet for bestilling af mad lidt endnu, så har du ikke bestilt allerede, skal du gøre det nu... Der er åben for bestilling frem til Søndag kl. 12.00, men der er forbehold, da vi er tæt på det maks. antal vi kan være..
Christian
Snibeke har:
Underholder du da Jesper?? Det ser jeg virkeligt frem til.
Tja fulde folk er da vel altid underholdning er det ikke?
En fald i vandmaskine skulle vi gerne få på plads så alle kan skyde deres ynglings MIB`er i vandet.
Engine blow er klar også.
Men da fortælle at vi i år har fået fat i en del firmaer som vil udstille forskellige ting, der kommer en maler så man kan købe et maleri af sin bil.
Desuden kommer Army og udstille lørdag.
mvh jesper
Skåååååållll... hik.. UPS.. det var en uge for tideligt :-)
Erik - satans, meld afbud til det andet, så sender jeg en taxi ;-)
Så er det 1,5 time til absolut sidste udkald for at bestille mad til MIB træf.
Vi arbejde på højtryk for at få alle de sidste ting på plads så alt er klar når i ankommer alle sammen.
mvh jesper
Så burde man måske se om man kan få bussen til at køre inden fredag. ..
Hvis i ikke kan vente så er pladsen åben torsdag aften så komme i bare og baren vil være åben
Vi ses snart.
YES.. skal nu kun sove 4 gange mere inden Summermeet!!!!
Så er de første gæster til MIB træf begyndt at ankommer til danmark.
Disse 2 stk T4 fra Stavanger i Norge er i dag ankommet til Danmark, de tournere lige lidt rundt i Danmark inden MIB træf.
Og den ene dreng fra Norge er godt på vej til at slå en rekord som det kan blive svært at slå for andre.
Hans først MIB Summermeet i 2009 var han blot 14 dage gamle og nu bliver han når MIB Summermeet 2010 er igang 1 år og 14 dage gamle og med til sit nr 2 MIB Summermeet, kan i andre slå den?
Desuden kan jeg oplyse at der bliver en masse at give sig til hvis nogle voksne / børn skulle kede sig til træffet ( keder man sig er man selv ude om det he he ).
Så underhodlning er der nok af for børn så de voksne kan hygge sig med vw biler og vw snak.
Bla er der mulighed for:
Rundbold
Vandglidebane
Rutsjebaner
Vandglidebaner
Snobrød
Hoppeborg
Petanque
Fodbold
Stangtennis
og en masse andet sjov.
Selv om sidste madbestilling er slut så er det altså selvfølgelig muligt at komme alligevel. Man skal ikke melde ankomst inden man kommer eller noget, så har nogle lyst til at kommer til MIB Summermett2010 så pakker i bare bilen og kommer på torsdag / fredag.
mvh jesper