Hej.
Du kan sagtens sænke din 03ér med sådan et sæt fjedre. (Jeg ville dog vælge dem fra CSP, da de er i en bedre kvalitet. (Falder ikke så let sammen)
Som Tolstrup er inde på, så bør man foretage diverse ændringer ved samme lejlighed.
Det er som nævnt urethan bøsninger i fortøjet. (Og selvfølgelig en sporing bagefter, - af en som VED NOGET OM GAMLE BILER!!! og ikke bare stiller spidsningen på hjulene. Er desværre set mange gange)
Dernæst er caster vinklen et overset problem på 02/03ére, fordi den er "frossen" dvs. at man ikke umiddelbart kan ændre den. Dvs. det kan jeg godt. Jeg fræser simpelthen et stykke af stabilisatoren, så man kan justere med shims. Hvis man kan holde en Caster på 3 - 3,5 grad er det rigtig godt. Og så kører den snorlige til langt over 170 km/t. Og er langt mindre vindfølsom. Og glem så ikke baghjulssporingen når i er ved det. 0 - + 10 minutter er godt.
Når i sænker, skal i være opmærksomme på, at den ikke kommer til at stå på gummistoppet. På 74éren kan man evt tage et par stop fra en Golf 2. Dem kan man"justere" i længden, så det komme til at passe.
Mht. støddæmpere. Foran kan man et langt stykke henad vejen "nøjes" med billige std type dæmpere a´la Cofab ell. lign. Omend et sæt Spax eller Koni justerbare osse her gør en stor forskel. Foran bør der osse investeres i en tårn afstivning (mellem fjederbenene) bla fordi vores biler ikke er heelt så stærke i pladen, som de var for 30 - 35 år siden, OG fordi det, igen, hjælper med til at holde hjul mv. i den rigtige postion, så den i sidste ende kører bedre.
Men det er bagpå man først bør ofre på dæmpere. Og her er kun een vej Rød Koni (Evt Spax, hvis man er mere til dem)
Som jeg har sagt før, så kan sådan en altså! køre om hjørner når den er sat rigtigt op.
Jeg kan evt være behjælpelig med dele etc, hvis det skulle have jeres interesse.
T