Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Originalt takthjul til performance knast

Tags:
No tags yet.

(permalink) PH1303 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Er der nogen der har hands on erfaring med dette? Mit "gamle" takthjul, som har drevet en Engle 110 knast, og GB dobbelte fjedre, viser tegn på pitting-skader på tryksiden af alle tænderne. Øv. Og nu har jeg tilfældigvis et fornuftigt originalt takthjul liggende med 3 nitter. Men hvor godt holder den originale alu-magnesium legering til høje fladetryk?

Mvh Peter

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg ville bruge et originalt uden at skænke det en tanke.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) PH1303 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Her er lige et billede af det gamle

dsc03733.jpg

(permalink) Bahnson Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej Peter, nu har du da ellers snart øvet dig et par år på det der motor noget :)
Holder du stadig liv i 1303éren - skal du ikke snart have dig en ordenlig vwér....
Håber at du har det godt, var lige inde og kigge lidt på vwnettet, nu er der lige gået et år igen siden jeg sidst har været logget ind.
Mon den støvet splitter nogen sinde kommer på gaden...... ?
Hils omkring

Peter Bahnson


Reply

You must log in to post.