Det her spørgsmål er lidt pinligt, da jeg gjorde det lystigt i slut firserne.
Men hvordan er det hvis man skruer en Type 4 på en Type 1 eller 3 gearkasse ?
Er det bolt on ? Er der noget der skal tages højde for ?
Det her spørgsmål er lidt pinligt, da jeg gjorde det lystigt i slut firserne.
Men hvordan er det hvis man skruer en Type 4 på en Type 1 eller 3 gearkasse ?
Er det bolt on ? Er der noget der skal tages højde for ?
mener du skal ha fræst svinghjulet så du kan få et andet nåleleje i, og så skal du fræse godt ud i gearkassen så svinghjulet kan være der + en anden benzin pumpe til en (elektrisk). der er vist også noget med at starteren ikk passer på type4 startkransen..
Mange tak. Nogen der har erfaringer de vil dele ud af ?
Det er strengt taget kun nålelejet der skal til. Hvis man bruger en 210mm kobling på en gearkasse der er "født" til 130 tands svinghjul er der ingen problemer.
Om en 215mm kobling skraber lidt imod, tror jeg kommer an på fabrikatet på koblingen.
228mm er ikke bøvlet værd.
Og ja en elpumpe fordi den mekaniske pumpe ikke kan være der for gearkasseophænget.
Husk sikkerhedsrelæ.
You must log in to post.