Det ser da godt ud Jimmy.
Skal du med til Rensburg på lørdag?
Hye
73´ 1303 Cab
73´ buggy
58´ Type 1
Det ser da godt ud Jimmy.
Skal du med til Rensburg på lørdag?
Hye
Så kom der en ny i mit garage :) en rigtig rat årgang 59
ser da godt ud tillykke med den
fik du en mail til vores side ?
Michael
KanAlt
Der sker desværre ikke så meget men fører siden er blevet betrukket og en lomme er syet med elestik i og himmel er det blevet til siden sidst jeg ved godt det ikke ser helt pro ud men aligevel er jeg godt tilfreds med mit resultat som ny begynder det er jo altid svært i starten bare det at få en over og under tråd i symaskinen til at arbejde sammen er ikke helt let men jeg holder fast på at jeg skal lave det hele selv om det så ligner noget det er løgn eller kommer til at fungere ok tilsidst er jo spændene :)
ser ellers godt ud dog er jeg ikke så meget for det skabsgreb, men ok thumbs up. var himlen ikke sværd? hvordan har du gjort for jeg skal også selv en dag
Skabs greb er lavet af rusfrit stål rør som jeg har bukket og skåret gevind i enden.
Himmel er blevet limet fast ved godt det ikke er helt sån som hvis det var orginal med stål stænger men sån har jeg gjort.
Du er ved at lære det Jimmy :-)
Lidt opdatering fra min garage har lavet en ny (dæmpere) til rotten og bruno har fået sin tank i der er blevet lavet en 1 mm alu plade til at dække for ledninger og spedometer,pladen kan let af monteres med finger skrue og så er jagten gået ind på at finde alle ledninger og få dem sat til de rigtige steder der er også købt lidt pynt til mit motor projekt den går det dog ikke så hurtigt men der kommer da lidt nyt til hver gang der kommer løn ind
Med hensyn til det pu skum der er i C stolpen så findes der to slags pu skum. De er begge to-komponent. Den vi kender fra byggemarkedet som brøndskum-byggeskum har den ene komponent i dåsen og den anden er luftens fugtighed. Derfor er det åbencelle skum. Den anden type bruges oftest i både branchen og består af to komponenter i hver sin dunk, Denne er lukketcelle skum. Den sidste kan ikke suge fugt men er lidt dyrere og lidt mere omstændig at bruge. Pu er samtidig udmærket til rust beskyttelse, Men jo selvfølgelig ikke den åbne udgave.
Lige et link til plastik nørderne om andre anvenelser af Pu.
http://www.sanitred.com/
kan desværre ikke finde syntes godt om her inde C",)
V-rod ... fedt fedt fedt
Hej Jimmy, jeg glemte at give dig autolak med , jeg havde jo 2,5L af den grå som resten af bilen er malet med, så skal jeg til Tyskland tager jeg dem med ,så kunne vi jo lige drikke en kop kaffe, det kunne jo også være du kom på disse kanter, så ringer du bare, god Weekend Mvh Palle
cool syntes nok det manglende et eller andet :)
Jimmy... du må love mig at du ikke ligger under bagenden af bilen, når den bare er klodset op med et stykke tømmer på tværs balancerende på to fliser der er stillet på højkant!
Jeg får ondt i maven bare af at se på det - ser pissefarligt ud! :-(
Rasser det er kun gearkassen der holdes oppe med brættet bilen står på 4 bukke.
Jeg mangler det bagerste gearkasse ophæng men det er bestilt så snart er det ikke så farligt,
Men tak godt der er nogen der holder øje med mig
Det var jeg da glad for at høre, der er mange der har mistet livet under en bil der er faldet ned af bukkene. Så bare lidt farligt ud :-)
Jimmy ring lige til mig Mvh Palle