som overskrift kan man få det
har nemlig tager gevenet med ud på 2 af boldete da jeg skulle spænde topstykket :-(
http://vwbornholm.dk/default.asp?active_page_id=1 jon 25212572
som overskrift kan man få det
har nemlig tager gevenet med ud på 2 af boldete da jeg skulle spænde topstykket :-(
Ja det kan man godt.
Jeg har nogle liggende.
Hvilken længde skal du bruge?
Kommer iøvrigt til Bugs-funny på lørdag.
2 nederest på ho motor med 1600 cyllender
hvad skal sådan 3 koste ?
hilsen jon 25212572
hvis du skal bruge et mål kan du så ikke smide en sms for er ikke så meget på nettet her på ferien
Du skal skifte alle 16 da de udvider sig forskelligt. Elers mont heli coil og
brug de org.
hvordan kan det være fordi det er forskæligt geven ?
hvad bog har du taget det fra ?
Når man alligevel er så langt inde i motoren ville jeg skifte alle.
Der er en grund til at vw på de senere motorer fabriksmont de tynde støttebolte
(for at modvirke at topstykkerne gik løse)
Porsche valgte denne løsning allerede i midt 50erne.
Foto er af en motor med std.ydelse!!!!!
Tekniske meddelelser var ikke en bog, men et løsbladsystem som fabrikken udsendte
med tekniske ændringer/løsninger. Det var et supplement til reparationshåndbogen.
Som Genau nævner skete og sker der løbene ændringer (også idag) i takt med den
tekniske udvikling, hvilket dog ikke gør eksisterende modeller uanvendelige.
Dit indledningsvis nævnte problem kan (alt andet lige) løses som beskrevet.
Hvis det skal rep. uden at totaladsk. af motor som vist på foto,så skal man da fremstille en borelære/gevind styr,f.eks. skive på en ca.16mm tyk,til at mont. i cyl hul.Hvis støtteboltne ikke bliver mont. vinkelret er man mere på den end med på den.
You must log in to post.