Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  ?? til VDM rat - samlingstegning eller lignende

Tags:
No tags yet.

(permalink) HNC Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hmm... da jeg i sin tid købte et gammelt VDM Carriage / Boat Wheel rat, ville jeg lige være flink og pudse det i alle afkroge. Jeg var sikker på at kunne huske hvor alle skiver, skruer og dimsedutter skulle sidde, men horn ringen kom bare aldrig til at virke særlig overbevisende igen :-(

Er der nogen der har en splittegning, beskrivelse eller et godt link hvor det er muligt at se den korrekte rækkefølge af skruer og skiver? Jeg skal meget snart til syn og vil gerne have hornet til at virke inden. Hjælp...

Henrik

vdm rat.jpg

-------------------------------------------
61670903 / henriknc(denduvednok)youmail.dk
(permalink) Allan_Wind Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hvis du ikke finder en explosions tegning, så kan du komme forbi og låne mit. Det er samlet, og så kan du måske se hvad det er du gør forkert. Du må også godt skille det ad, hvis du lover at huske bedre denne gang :-)

Hilsen
Allan
2961 4961

-------------------------------------------
Type 1 1956 Ragtop, Karmann Ghia Coupe 1957, Karmann Cab 1957 + (1963 Stingray :-)
(permalink) HNC Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Tak Allan. Jeg ved dog ikke rigtig om jeg tør gøre brug af dit generøse tilbud ;-)

Men måske du har lyst til at kigge med over skulderen. Skulle nemlig nødig have to rat på samvittigheden...

Henrik

-------------------------------------------
61670903 / henriknc(denduvednok)youmail.dk
(permalink) Allan_Wind Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det går nok ikke helt galt. Du kan bare tage det med en dag, så splitter vi hele lortet ad, he he he, jeg elsker at skille ting ad.

-------------------------------------------
Type 1 1956 Ragtop, Karmann Ghia Coupe 1957, Karmann Cab 1957 + (1963 Stingray :-)
(permalink) HNC Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ja Allan, vi splitter sgu dit også og håber der er flere tilbage i DK :-)

Kan godt være jeg kommer et smut forbi dig i morgen, hvis du er hjemme - ringer selfølgelig inden!

-------------------------------------------
61670903 / henriknc(denduvednok)youmail.dk
(permalink) HNC Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Så er det lille problem klaret!

Splittede skidtet ad, delte alle stumperne op i tre bunker og det der ikke var deleligt med 3 røg over venstre skulder... Det var heldigvis kun en enkelt plastic skive. Resten blev samlet igen med lidt logik og vupti, nu virker det! Det var samlet rigtigt, men fejlen skyldtes gravrust på fjedre og bøsninger så med lidt rens og smøring fungerer det nu perfekt!

Samtidig opdagede jeg sørme også, at den originale stopring passer lige over på VDM rattet, så nu skal jeg ikke engang selv slå blinkeren fra mere ;-)

-------------------------------------------
61670903 / henriknc(denduvednok)youmail.dk

Reply

You must log in to post.