Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hjælp til Type 3 1600E motor

Tags:
No tags yet.

(permalink) Holm´s Garage Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg har lidt problemer med min type 3 1600 E (sprøjt) motor.
Når den har kørt 1/2 times tid sætter den ud, ofte med helt motor stop.
Efter et par min kan den starte igen, og kører derefter fint.
Hvis man så presse den sætter den ud og hakker i det.
Det må evt, være noget med luft i systemet eller hvad ?
Hvem kan hjælpe med det, eller kender en der ved noget om insprøjtnings motor.

Holm Hobro
2033 5844

-------------------------------------------
56 Type 1 Judson, 58 Type 1 Okrasa, 64 Type 3 Variant
http://www.holmsgarage.com
Ragbugs(a)gmail.com
(permalink) peterpanik Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Har 2 teorier..
1: Måske mangel af benzin tryk.

2: Er der nok strøm på bilen, biler med indsprøjtning kan have et problem med at levere nok og præcist hvis ikke der er saft nok på batteriet, for sjovt kunne du jo lige tjekke hvor meget den lader når den er igang, og måske tjekke batteriet, om det evt kunne være faldet sammen så den ikke modtager den saft der kommer fra generator.

Bare en idé..

Peter.

-------------------------------------------
http://www.copenhagen-sc.dk
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

nårh den kun gør det efter et stykke tid , og kan igen efter en kort pause er det nok dit brændstof der ikke har fri adgang ....

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Holm´s Garage Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Der er masser af strøm, så jeg tror ikke det er det.
Men jeg tror også det har noget med benzin at gøre.
Hvis nu der kommer luft i systemet, har prøvet at tage tank dæksel af hvis nu den laver under tryg, det hjalp dog ikke.

-------------------------------------------
56 Type 1 Judson, 58 Type 1 Okrasa, 64 Type 3 Variant
http://www.holmsgarage.com
Ragbugs(a)gmail.com
(permalink) kenneth p Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hvis den sætter hårdt ud, altså i ryk, tror jeg nærmere du skal kigge på tænding, kan være spolen, prøv at mærke om den er meget varm når den begynder at sætte ud.. Hvis det er bløde udsættere, som om den bare mangler trækkraft og "hoster" lidt, kan du være i benzinfilter, vaccum i tanken mm, det kan også være den runde med en slange og en ledning i, har også en stor skrue i enden, den styrer mængden efter temp og sug fra motoren.. Men alt er jo lidt sværere når man ikke har det mellem hænderne.

-------------------------------------------
56´er projekt
61´ragtop... Tlf 40831782

Reply

You must log in to post.