Kim, det kan jeg da gøre på rullen. No problem.
T
Kim, det kan jeg da gøre på rullen. No problem.
T
Hej T.
Øhhh.. hvordan vil du tilkøre de cylindre på rullen, de skal jo køre ca 1000 km. før man må "trykke" til den,- og det er jo lidt langt på rullen - he he.
Jeg er også med ;)
"Hej T.
Øhhh.. hvordan vil du tilkøre de cylindre på rullen, de skal jo køre ca 1000 km. før man må "trykke" til den,- og det er jo lidt langt på rullen - he he. "
Det er et spørgsmål om teknik.
T
Hey hey Freaks jeg bliver også nød til at have rullet min 1776 for at se den bare er blevet lidt skrappere end 1600 :-)
vi er nogen fra vw club århus der kommer, og vi glæder os ;-)
Hej jeg vil da gerne prøve at få min på rullen.
Vh Jasper Lacor
Super Holm og Jasper og der er stadig pladser tilbage på rullen til Århus glæder mig til at se jer og hvis Arne kommer med, så find og tag med, et godt tilbud, med en radio til min Bus
ses-auto
Kommer også! og vil da se hva min sløve 1600 kan byde på! :)
Så nærmer tiden sig og jeg har fået udsagn fra et par forhandlere mere der kommer nemlig Thomas Ishøj og en mand fra Esbjerg som har virkelig noget godt imellem sine ting og også en del modelbiler.
Så husk jer der kommer, fyld bilen op med gode stumper, så vi kan få gang noget seriøs handel og er det dårligt vejr så holder vi det hele indendørs.
Der er også stadig et par pladser tilbage på rullen
ses-auto
Jeg glæder mig helt vildt til årets første træf:)
Jeg har også taget fri hele uge 13 for at få bussen bare sådan nogenlunde klar;)
Jeg vil også gerne have en plads i køen, til rullefeltet + Hyggeligt samvær. (o:
Helt sikkert et arrangement jeg ikke vil gå glip af.
Karsten
Hej Svend Erik.
Som nævnt til stumpemarked, må jeg desværre melde fra til rullefeltet.
Kunne ikke lige finde din mail.
Morten
ok Morten
ses-auto
Så er der kun en uge til, glæder mig til vi ses og husk nu at fylde bilen med alt det du ikke lige skal bruge.
ses-auto
Mig og min far kommer også.. Enten i hver sin eller kun i Bussen.. Kommer lidt an på om jeg for liv i min... Og vi vil begge gerne på rullen :)
Varebestilling til træffet modtages fra nu og frem...
Der medbringes eksempelvis dele til : motor, benzin, varme, udstødning, gearkasseophæng, forrest hjulophæng, styretøj, lejer, dæmpere, bagest hjulophæng, bremsedele (cylindre, slanger, bakker, tromler, m.m.), kofanger, gummilister, dørbeklædning (sort, rød, grå, hvid), sort dørbeklædning cab., diverse dørlister, gummimåtter, vaser, lygter, generator, pærer, det meste af pladedelesortimentet, trinbræt, stålfælge i 5½", sølvsmykker, motorbænk, samt meget andet.
Vi ses på lørdag.
Jan_vw
Det er noteret Hummel håber du får liv i begge og Jan pladsen er klar.
ses-auto
Hej lyder som et super fedt arrangement, er man velkommen med sin gamle boble selvom man ikke er medlem af nogen klub? og evt. til en tur på rullen?
Mvh Jesper M
Nogen fra Aalborg der vil med?
Så skal jeg nok ligge luftkølet køretøj til.
Helt bestemt Jesper... Du er mere end velkommen.
Rullefelt.. Det skal prøves, kommer med 2 biler
en 1303 med 1641 og 1914 i Buggy'en :)
SES Lørdag
Mvh Brian
super! er vejret rigtigt godt kan det være jeg tager min Beach buggy med også.
Jaaroolig nu! Der ER grænser for hvor mange vi kan nå på en dag. Jeg tror der er ved at være fuldt hus, medmindre der er nogen der ikke dukker op.
T
PS. Jeg tar lidt olie med ned. Så hvis der er nogen der mangler kan i evt. få det med hjem derfra.
jeg kommer osse og tar nok lidt stumper med ?