Jeg ville skifte begge de omtalte pakdåser, bare for at være sikker.
Mht. en evt. bøjet arm, er det så ikke bare billedet der snyder pga. lyset fra blitz der giver lidt sjov genskær? De sidder vel som de skal?
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Jeg ville skifte begge de omtalte pakdåser, bare for at være sikker.
Mht. en evt. bøjet arm, er det så ikke bare billedet der snyder pga. lyset fra blitz der giver lidt sjov genskær? De sidder vel som de skal?
En "bolt on" kobling. Ja det er utroligt hvad der kan købes i dag.
fik vredet pakdåsen ud, og er nu på jagt efter en ny, kæmpe fint og baby-steps fremad...
armen er ikke vredet den er som den skal være, tror det er vinklen jeg holder tlf i da jeg tager billedet der snyder ;)
Nå! Ja. Jeg tænkte: "Telefonen, hvad fabler han nu om !?"
Undskyld. Det er jo alle andre der har kamera i deres mobil.
så kom jeg et stort skridt længere i projektet, motorblok er rengjort, den nye kobling fra bent er sat i og har så lige smidt et par J-rør ind og fjernet en del raslelyde fra de "gamle dåser" :o)
Nu motoren står på bordet tænkte jeg ventilerne lige sku måles efter...
men hvordan skal de stå på en motor med nr. -1-1167709-
59
A
og ja uploader 4 billeder :)
En 30hk motors ventiler skal stå 0,1
Bøgerne, billigere og i Danmark...!
http://www.elounge.com/Pages/Search2.aspx?search=0837600944
You must log in to post.