Er der nogen som kan få fat i ham eller et nummer til ham..?
Brian Westphal, Herning, TLF: 42251984
Thief´s will be shot - survivors will be shot again !
Er der nogen som kan få fat i ham eller et nummer til ham..?
Du kan jo sende ham en PM... eller nåe nej det virker jo heller ikke.
/John
Spørg Danborn som er admin herinde, de er vist venner :-)
Tak, hehe.. men ham har jeg heller ikke lige et nummer på, og nej, man kan jo ikke skrive til folk her inde..
Skriv hvem du søger efter i søgefeltet. Kig i de tråde de har startet. Som regel en god måde at finde folks e-mail eller telefonnr.
I er helt galt på den, i skal ind på http://www.brokrøv.dk/konspirationsteori/altid-grønnere-på-den-anden-side
Der finder i alt det info i søger.
Rasser, du syntes måske ikke selv at det er trlæs at siden ikke kan blive lavet færdig ??
Hvis der ikke er opbakning nok blandt alle brugerene, så gider jeg ikke gøre en helt masse for at vi kan få gjort siden færdig.
Også må folk sku leve med at den er så dårlig som den nu er.
Ville være lækkert med en der ville lægge nogle timer i siden
Lige præcis, men det kræver jo lidt opbakning her inde fra, og ikke latterlige links osv som Rasser lige kunne præstere at svare med.Jeg oprettet et nyt enme som ku handler om at vi skal have gjort den siden færdig, også må vi se om der er opbakning eller ej fra brugerne.
vi fortsætter snakken her.
Hej
I kan finde kontaktinfo på ham som ejer domænet, her:
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=vwnettet.dk
Jeg er enig i at vwnettet mangler nogle funktionalliteter som moderne fora har.
Jeg er også enig i at der er rigtig meget uvurderlig information gemt på vwnettet.
Men hvis man kunne finde et konverteringstool, så alle gamle tråde kunne følge med over i et nyt forum, ville det være mega smart.
@Brian
Jeg har bare fået nok af den type kommentarer som eks. Solow kommer med. Det er ikke specielt konstruktivt.
Synes dit oplæg er udemærket, såfremt det kan holdes på et konstruktivt og seriøst niveau.
Det var ikke møntet på dig personligt, så No hard feelings
Helt enig Rasser, det er heller ikke for at lave en masse ballade eller noget her inde, og folk skal selvfølgelig holde debatten på et ordenligt niveau.
Guuuuud.. her har jeg helt overset at Rasser igen tager kritik af siden personligt.. Gad vide om det var kommentaren om gudestatus der gjorde ondt ;-)
Nå spøg til side...
Hmm - måske en ide at tilmelding fungerer på freaksiden, før du prøver at lokke nye kunder til?
Ikke forstået...uddyb gerne...
Til mr-M ....kan se du er medlem på Vwfreaks.dk.... så uddyb gerne.
Cool! nu var stemningen lige blevet god på vwnettet... Så lad os endelig bruge vwnettet til, at diskutere samt blive pigesur over en anden vw side :-)
Hørt herfra :-) med de feeejeste VW hilsner herfra :-)
You must log in to post.