Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  VWNETTET - Skal siden Aldrig gøres færdig ?? SKRIV DIN KOMNMENTAR

Tags:
No tags yet.

(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 13 years siden | | | |

ja det minder lidt om de arbejdsløse der står på kommunen og brokker sig over at de ikke har FÅET nok penge....vwnettet er gratis og så kan man vel strengt taget ikke klage over hvad man får for pengene :-)

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) tbkcowboy Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hvad er det der er så vigtig med den PM, har de flæste ikke en mail ??? :)

Thomas.

-------------------------------------------
1959
tbkcowboy@hotmail.com
40354681 LEMVIG
(permalink) Bobby Green Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Jeg er glad for siden, men nye tiltag understøtter jeg gerne med 50kr.

-------------------------------------------
(permalink) duck Member
Skrev for 13 years siden | | | |

kan godt forstå at morten ikke gider tage penge for at vi kan bruge siden.

så bliver han jo nødt til at lytte til klager osv.

Som det er nu kan han med rette være ligeglad.

og så galt er det jo heller ikke - vi har alle mail og sms og rss læsere er gratis.

-------------------------------------------
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk
(permalink) TeddyC Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hvad er VWnettet overhovede bygget op i, er det baseret på et cms eller lavet fra bunden?

TeddyC

-------------------------------------------
MTBmarselis
(permalink) warp Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Bygger på RoR

-------------------------------------------
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com
(permalink) vwoderwat Administrator
Skrev for 13 years siden | | | |

Duck har ret :)
Betaling - not an option
Og det der rss er vist ikke så tosset og hvis ALLE ville skrive deres mailadresse i signaturen eller profilen (husk også lokation!) er PM også lige meget...
Ellers er vwnettet jo til at have at gøre med. Lidt ufærdig og basic, men det har jo også sin charme...
Vwnettet er som vwnettet er og det bliver det nok også ved med at være - det kan man vist rolig konstatere.
Jeg er sikkert på at vwmorten er godt klar over at siden sagtens kan forbedres og også hvad der mangler for at gøre den mere brugervenlig. Det kan jo være at han overrasker os en dag... :-)

-------------------------------------------
Helsinki77 ØrleDeLaks69 Variant63
mikka_dahunga(ät)hotmailcom tlf 5o11o667 Hedehusene
(permalink) JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Moderator har lavet nogle retningslinier, der skal følges. Om de så bli'r det, er der forskellige meninger om. I det store hele går det vel ok.....

Man kunne, ved oprettelse, lægge ind, at man kun kan blive oprettet hvis man skriver sin mail på. Så var vi sikre på at alle kunne kontakte alle på kryds og tværs. Ellers, så ønsker jeg PM tilbage. Ved at der er mange der savner den..

Der kunne tillige være en skabelon, sådan at annoncerne var bygget efter et fælles system, Det ville være mere overskueligt at søge i annoncerne. Eks. at alle salgsannoncer starter med "sælges". Købs- med "købes. Bytte- med "bytte". Osv. Dette ville være en stor hjælp. Hvis man så ike følger dette, så slet annoncerne.

Ved oprettelse, indbetal eks 50kr. Så var der noget til moderator for den tid han bruger. Derudover et beløb pr annonce man sætter i her. Om det skal være 25kr, er ikke afgørende. Men det ville gi' et yderligere bidrag til tiden der går med det. Desuden kunne vi så på den måde samtidig slippe for at der er nogle der opretter 25 annoncer i rap, med hver sin møtrik i...

Tilslutter mig muligheden for at kan slette sine egne annoncer igen. Eller lave det sådan, at de sletter sig selv efter 2 måneder. Så ligger de ikke og bli'r for gamle.

Mvh Jan_vw

-------------------------------------------
VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV
>> VW-BOBLE.DK - JAN@VW-BOBLE.dk <<
JAN_VW - 2026 6543 - JAN@VW-BOBLE.DK
(permalink) Heide Member
Skrev for 13 years siden | | | |

hendrixxx Member
Skrev for 1 time siden | | |
ja det minder lidt om de arbejdsløse der står på kommunen og brokker sig over at de ikke har FÅET nok penge....vwnettet er gratis og så kan man vel strengt taget ikke klage over hvad man får for pengene :-)
.
.
.

Det er osse derfor vi "Arbejdsløse" gerne vil bidrage med lidt kr/øre for at gøre tingene endnu bedre :) også for dem der ikke vil bidrage med noget,,, men simpelthen for den tid det nu ville tage en evt moderator at lave tingene :) ..

(permalink) Brian W Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Ja, jeg har læst hvad i har skrevet og jeg syntes nu ikke der skal betales pr. annonce, men bare en engangs betaling så der er lidt at lave siden færdig for.

I min verden mangler der, PM, billeder udfor annoncerne, retning af overskrifter samt at kunne slette sine annoncer efter en evt handel eller lign.
Flere forslag er velkommende.

Og hvad der nu også bliver skrevet af kritik af imod forslaget er også helt iorden, men det tager jeg ikke til mig, for jeg gætter på at flertallet gerne ville kunne de overnævnte ting igen her på siden.

-------------------------------------------
Brian Westphal, Herning, TLF: 42251984
Thief´s will be shot - survivors will be shot again !
(permalink) Michael Munk Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hej
Jeg savner helt klart en funktion hvor man kan "abonnere" på et emne eller en tråd. Dvs. at man så får en email når der er ændringer i den tråd man abonnerer på.

Det er super at der er nogen som gider lave et gratis forum til os. Men der er vel ikke noget forkert i at ønske sig at forummet blev endnu bedre.
Hvis den nuværende ejer af forummet ikke har mod på at udvikle mere på det, må han da være interesseret i at det bliver videreudviklet af andre som har mod på at bruge noget tid på det.

-------------------------------------------
Venlig hilsen
Michael Munk
Tlf 29724866
(permalink) Danborn Administrator
Skrev for 13 years siden | | | |

Vi kunne også lave skilte og bannere for så at gå i demostration mod den grumme ejer og de frygtelige moderatorer som kun vil vw verden ondt! kamerater! stå samme! og kræv jeres ret..

NED MED TYRANIET! TIL KAMP MOD VWNETTET SOM I MERE EN TI ÅR HAR SKALTET OG VALTET MED VORES INDLÆG! TAGET VORES PM'ER FRA OS! SLETTET VORES ANNONCER, JA, SIMPELTHEN ØDELAGT VORES HOBBY!

Helt ærligt! Det er gratis, i kan sælge jeres ting, i kan spørge om alt!, Ingen spam, ingen nedetid, man kan uploade billeder, osv. osv. såå alt i alt er det sgu da ikke så dårligt!
Og før i ved af det kommer de ting i savner.. Indtil da, tag det roligt og nyd det der er!

Blink blink! Og Ho Ho Ho Rigtig god Hjul til alle her på Vwnettet...
Venlig Hilsen Jesper

-------------------------------------------
My drinking team has a racing problem.... 23201389
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 13 years siden | | | |

"Vi kunne også lave skilte og bannere for så at gå i demostration mod den grumme ejer og de frygtelige moderatorer som kun vil vw verden ondt! kamerater! stå samme! og kræv jeres ret..

NED MED TYRANIET! TIL KAMP MOD VWNETTET SOM I MERE EN TI ÅR HAR SKALTET OG VALTET MED VORES INDLÆG! TAGET VORES PM'ER FRA OS! SLETTET VORES ANNONCER, JA, SIMPELTHEN ØDELAGT VORES HOBBY"

Så kom vi ind til sagens kerne - Kritik er fy-fy.
Med sådan en udtalelse fra Administrator kan man jo ikke tage debaten alvorligt - heller ikke selvom den har foregået i god tone indtil videre.

God jul.

/John

-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) Brian W Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Se, det er jo kommentare som Danborn´s der gør at folk ikke vil gøre noget for at hjælpe andre og gøre siden bedre, han gør jo tydeligt ikke meget for at forbedre situationen. ( og selvom der bliver skrevet at vi skal have tålmodighed også skal tingene nok kommer ) - ja, men der er jo ikke sket noget det sidste halvandet år, så mon ikke snart det var tid igen..?

Nu er det jo ikke kun dem som der har været med fra start som bruger siden, der kommer tit nye brugere og de skal høres ligeså meget som dem "gamle" brugere.
For nye brugere er siden utrolig svær at finde rundt i, og det kan jo ikke være rigtigt.

-------------------------------------------
Brian Westphal, Herning, TLF: 42251984
Thief´s will be shot - survivors will be shot again !
(permalink) duck Member
Skrev for 13 years siden | | | |

"Hej
Jeg savner helt klart en funktion hvor man kan "abonnere" på et emne eller en tråd. Dvs. at man så får en email når der er ændringer i den tråd man abonnerer på."

start med at læse hele tråden... du får lige et spor: rss

-------------------------------------------
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk
(permalink) kenneth p Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Kendte ikke vwnettet før, syntes det virker rigtigt godt, har aldrig oplevet at det ikke har virket eller noget i den retning, så tak fra mig, syntes det er en herlig side.. Men syntes derimod at mange af brugerne er meget besværlige, og så kunne jeg godt tænke mig hvis folk ville udfylde deres profil lidt bedre, er lidt ligeglad med hvor længe de har været medlem, men ville hellere vide lidt mere om folk hvor de bor og hvad de laver, det er lidt svært at komme til at " kende" folk efter min mening!!

-------------------------------------------
56´er projekt
61´ragtop... Tlf 40831782
(permalink) Danborn Administrator
Skrev for 13 years siden | | | |

Jamen siden den er som den er P.T.! take it or leave it
Vi er da glade for kritik det er da slet ikke det! men ændringerne komme bare ikke i samme takt som jeres ønsker..
Der er ingen af os der er blinde eller døve og vi ved da godt hvad der kunne forbedres..

Det er bare trist ikke at fokusere på alt det gode vwnettet gør! kontra alt det som ikke virker...
Og så er den vist heller ikke sværer at finde rundt i hva?
Der er i hvert fald en 400-500 der kan uden problemer..

Man er altid velkommen til at kontakte mig på telefonen hvis man har gode idér eller problemer som jeg kan hjælpe med..Fang mig på 23201389

Jesper

-------------------------------------------
My drinking team has a racing problem.... 23201389
(permalink) GiDenGas Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Som jeg plejer at sige på andre hjemmesider af samme type når der går lidt for meget irritation i den...

Skal I aldrig ud og skrue ?....

Det er meget bedre terapi end at sidde her og skumle over småmangler og skavanker...

Det er ikke ment som sådan at jeg synes initiativet er dårligt, men vi må blot acceptere at Morten som ejer denne side ønsker at den forsat skal blive sådan.

-Mads

-------------------------------------------
Roder med type 1 fra 68 og hedder sjovt nok Mads og er fra Kbh. Mobil 40 98 12 00
(permalink) Jan M181 Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Jesper.. Hmm svær at finde rundt i, hvorfor sidder du så og flytter de annoncer som mange de nye sætter forkert. Mange der kommer herind som "nye" sætter noget til salg som er vandkølet biler eller ting til vandkølet, eller til meget højre priser end det der står i VW nettet`s regler.
Jeg ønsker ikke en helt ny side, jeg ønsker bare at man kunne slette nogen af alle de ting som er solgt.
Hilsen Jan

-------------------------------------------
I´m drivning a legend
M181 1975
(permalink) Brian W Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Så skal alle bare vente og se hvad der sker...i hvor mange år endnu?
Hvorfor kan det så ikke bare blive gjort? Og ud af de 400-500 du snakker om, vil de 490 sikkert gerne have forbedret siden..
Det er jo ikke for at gøre en helt masse ballade ud af det her, det er jo for alles skyld, og dem der virker ligeglade vil sikkert med stor glæde alligevel bruge tjenesterne.

-------------------------------------------
Brian Westphal, Herning, TLF: 42251984
Thief´s will be shot - survivors will be shot again !
(permalink) vw 1303 Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Er her desværre efterhånden for lidt, så vil ikke kunne tillade at brokke mig.
Vedr. betaling så ville jeg ikke have noget imod at give et beløb som bruger. Men ser lidt problemer i dette:
Der skal en til at administrere indbetaling.
Tror også at der skal oprettes en klub med bestyrrelse osv. eller laves som et firma med cvr.nr og indrettes til snold&fnat.

-------------------------------------------
http://www.vwclubfyn.dk
73 VW 1303, 74 VW M181. 75 VW t2. 68 Admiral A
(permalink) AndersHH Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Citat:
"Så skal alle bare vente og se hvad der sker...i hvor mange år endnu?
Hvorfor kan det så ikke bare blive gjort?...."

Forstår du virkelig ikke at du ikke er på en kommerciel hjemmeside?

-------------------------------------------
Birkerød
1974 VW 1303/1300 ccm
the_lawnmower(bummelum)hotmail.com
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 13 years siden | | | |

jamen er det ikke at gøre op om man egentlig er så utilfreds!!!

Jeg bruger vwnettet til at søge dele, sælge dele og teknisk assistance. JEg har mødt en masse mennesker og hjulpet en masse, som alene kender til mig gennem vwnettet. Skal jeg i kontakt med nogen, så ringer jeg eller sender en mail- sælges der noget uden kontaktoplysninger, så skriver jeg i tråden og venter på kontakt. "Galleri" staver jeg en smule anderledes så det bliver til Google istedet, og så er galleriet pludselig meget større end det nogensiden har været. Gad godt kunne slette mine gamle annoncer hvis de er solgt, da jeg oplever at blive kontaktet til stadighed om dele der er solgt for længe siden, men måske jeg bare skulle stramme op selv og skrive solgt i annoncen istedet, men jeg er for doven- men jeg synes det er hyggeligt at snakke med ligesindede når de ringer.

Som siden ser ud nu så er mine ønsker og forventninger fuldt indfriet!!!Måske der er lidt rigeligt med brok (som jeg desværre også selv kan blive trukket med i), men jeg lover hvis der ikke bliver oprettet flere tråde, af folk der føler sig forudrettet over deres annonce er blevet slettet, så brokker jeg mig ikke mere :-)

Hvad er det i mangler som ikke kan opnåes som det er nu?

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Solmex Member
Skrev for 13 years siden | | | |

I´m loving it...
:O)

-------------------------------------------
M.v.h. Ole Solmer - mob: 61 33 54 61 mail: Bautahus@gmail.com - Haderslev
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Det er sjovt nok hvert år ved juletid at dette emne dukker op:-)
jeg vil ikke betale for at bruge et forum, det gør jeg heller ikke på nogen af de andre mange fora jeg er medlem af.. Jeg savner kun shout historik fordi jeg er nysgerrig af natur..

-------------------------------------------

Reply »

You must log in to post.