Mette det var lige min pointe, lav det færdigt som det var tænkt, lad dem der står for nettet være dem der tager beslutningerne omkring funktioner, om det så er morten, programør eller admins.
Hvis der er ønsker så bliver de ytret, hvis der er nogle der er utilfredse så bliver det også ytret, men vikårne for et forum som dette er at det er dem der "står" for driften der har det sidste ord.
Jer er oprigtig ked af at det ikke bliver lavet færdig, pga. at der er nogle der brokker sig, hvis jeg kunne ville jeg gerne fikse det sidste, for at få et færdigt forum med de funktioner der var planlagt.
VWnettet har som jeg husker det eksisteret i tre udgaver, og hver gang der har været ændringer, er der nogle der har brokket sig. Men det vil der altid være, da nogle ikke kan lide farven, menuernes placering og bla. bla.
Det var særligt tydeligt da forummet fik det udseende det har i dag, men det er forstummet og som jeg ser det er der kun ærrgelse over funktioner der mangler, det kan så omgåes på mere eller mindre kreative måder, men hvis det bare var der og fungerede så ville det alt andet lige være mere brugervenligt.
Så en stor opmuntring og tak til alle der er med til at drive vwnettet, og bruger deres tid helt frivilligt, så vi kan have dette forum på godt og ondt.
Mvh. TeddyC
PS. Det link fik lige afled mig fra mit arbejde næsten hele formiddagen, hvis i syntes tråden er langt ude så prøv at læs de indlæg Cranky old man linker til i hans signatur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MTBmarselis