Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  VWNETTET - Skal siden Aldrig gøres færdig ?? SKRIV DIN KOMNMENTAR

Tags:
No tags yet.

(permalink) TeddyC Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Mette det var lige min pointe, lav det færdigt som det var tænkt, lad dem der står for nettet være dem der tager beslutningerne omkring funktioner, om det så er morten, programør eller admins.

Hvis der er ønsker så bliver de ytret, hvis der er nogle der er utilfredse så bliver det også ytret, men vikårne for et forum som dette er at det er dem der "står" for driften der har det sidste ord.

Jer er oprigtig ked af at det ikke bliver lavet færdig, pga. at der er nogle der brokker sig, hvis jeg kunne ville jeg gerne fikse det sidste, for at få et færdigt forum med de funktioner der var planlagt.

VWnettet har som jeg husker det eksisteret i tre udgaver, og hver gang der har været ændringer, er der nogle der har brokket sig. Men det vil der altid være, da nogle ikke kan lide farven, menuernes placering og bla. bla.

Det var særligt tydeligt da forummet fik det udseende det har i dag, men det er forstummet og som jeg ser det er der kun ærrgelse over funktioner der mangler, det kan så omgåes på mere eller mindre kreative måder, men hvis det bare var der og fungerede så ville det alt andet lige være mere brugervenligt.

Så en stor opmuntring og tak til alle der er med til at drive vwnettet, og bruger deres tid helt frivilligt, så vi kan have dette forum på godt og ondt.

Mvh. TeddyC

PS. Det link fik lige afled mig fra mit arbejde næsten hele formiddagen, hvis i syntes tråden er langt ude så prøv at læs de indlæg Cranky old man linker til i hans signatur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-------------------------------------------
MTBmarselis
(permalink) AJ. Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Nu har jeg kun været her i forumet i en 3år...ville være ked af vis det lukket:(
Har fået svar på mange spørgsmål også videre...DEJLIGT OG TAK
Så skidt med at der er små ting der falder ud ikk´..
Ud og gi´ den gas i garagen + en juleøl :)
Ses Allan "pava"

-------------------------------------------
MOBIL NR 50984873

ÅRHUS NORD
(permalink) Lars Lohse Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Jeg syntes sgu os' den funker fin,

Derimod vil jeg komme med lidt andet opkast, siden mange af jer har fundet ud af at sætte billede under indlæg på jeres profil, HVORFOR FANDEN SKAL DE VÆRE SÅ FU....G STORE????.

Jeg syntes det er møg irreterende at skulle scrolle forbi alle de ellers fine billeder af jeres vogne, når man "bare" gerne vil læse indlæg på en tråd, størrelse som TeddyC har her oven over er super,

Det var det,

ellers resten er fedt nok, kunne selvfølgelig som andre har skrevet at kunne slette oprettede tråde og evt rette overskrift.

Lars

-------------------------------------------
22. 30. 51. 16 ( tidligere bumle )
(permalink) Andreas Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Mette skrev:
"Se nu f.eks. bare sandheden om Danmark i dette indlæg: http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?p=528824
Vi er jo et F R Y G T E L I G T folkefærd ;-)"

PRICELESS!!!

-------------------------------------------
MIB Aalborg
(permalink) Gregers Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hhhmmmmmmmmmmm

The Danes created Pippi Longstocking (or Pippi Långstrump as the Danes call her) as a way to turn innocent girls into uppity whores! Billions of innocent children have been doomed to Hell by the books and TV shows made around this worst femnazi ever. 1 Timothy 2:11-12 "... nor to usurp authority over the man, but to be in silence."

Han skal da lige have sine facts på bordet .. pippi var vist en Astrid Lindgren (Svensker) opfindelse :-)

men haha fedt link....

(permalink) hamsedk Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hahaha, er du gal nogle amerikanere er fuldstændig blæst i hovedet. se alle de tosser der svarer og tager det seriøst...

-------------------------------------------
</a
(permalink) Andreas Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Jeg tror (læs: håber) de fleste derinde tager pis på forummet. Dette er trods alt skrevet i forfatterens signatur:

"Protect your family the Christian way. Get your daughter raped!"

Og så guides til følgende:
Why WOMEN Should Never Work! With pictures to explain it to your wife.
Scientific PROOF that CONDOMS CAUSE AIDS and pregnancy!
Read THIS to avoid burning in Hell!

*LOOOOL*

-------------------------------------------
MIB Aalborg
(permalink) RAFE Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Nu har jeg lige læst hele tråden igennem, og det slår mig, at I taler forbi hinanden.

Trådstarter starter egentlig denne tråd med de bedste og mest konstruktive intentioner. For mig virker det som om, han er en bruger af denne side, som egentlig er virkelig glad for siden, og sådan set blot ønsker at få endnu mere ud af den, hvilket han vurderer ikke er muligt, i sidens nuværende form. Trådstarter er faktisk så glad for siden, at han gerne vil betale lidt håndører for noget, der ellers er gratis, for så til gengæld at få nogle enkelte forbedringer.

Dette medfører at han starter en tråd, hvor han egentlig blot ønsker at høre andre, hvad de mener, kunne gøre denne rigtig gode side endnu bedre.

Hans entusiasme bliver derefter forholdsvis hurtigt sablet ned af brugere, der opfatter hans indlæg som kritik, og som om han forsøger at komme her og "spille smart" og er et totalt utaknemligt skarn.

Som sagt, så tror jeg, at trådstarter indledte med de bedste intentioner, han var dog bare ikke lige så god til at tage mod kritik, hvoraf noget var mere sagligt end andet.

Jeg tror, at begge lejre godt kunne åbne deres horisont en lille smule (og dette er altså venligt ment).

Min egen holdning er, at man selvfølgelig skal være taknemlig for noget, der er gratis. Og at en privatperson lægger tid og penge i projektet er naturligvis meget prisværdigt.

Men jeg tror, at når man lægger noget ud til offentligheden, som man jo gør, når man hoster et forum, så kan det jo faktisk få den uheldige konsekvens, at folk begynder at bruge det (ironi kan forekomme her).

Og med brugen følger der både ris og ros med. Og så er man altså også i et vist omfang nødt til at tage imod en hvis form for konstruktiv kritik. Ikke sådan ment, at man skal rette sig efter, hvad andre mener, man skal gøre. Men man kan jo tage det for, hvad det er, nemlig et ønske om, at gøre noget som er godt, og som man holder rigtig meget af, endnu bedre.

Jeg kender også godt udtrykket: "if it ain´t broken, then why fix it!"

Men dette udelukker jo ikke, at man forsøger at lave nogle få ændringer til det bedre.

Nu har Mette redegjort for, hvilke vanskeligheder siden er oppe imod, og det tror jeg egentlig, at trådstarter godt kan forstå, jeg kan i hvert fald. Var Mettes forklaring bare kommet som noget af det første i tråden, så tror jeg ikke, at debatten var kørt sådan af sporet.

Så vær dog lidt mere tolerante overfor hinanden, I deler trods alt den samme hobby :-)

-------------------------------------------
rafe1978@gmail.com
Nørrebro

Reply

You must log in to post.