Søren det er ikke nok at nævne føren, du skal sammenligne et indlæg eller en holdning med nazisme eller nazisterne, for at Godwins law gælder.
Men for lige at vende tilbage til funktionerne på vwnettet, hvor meget kræves der for at få de ting der mangler på plads? der er jo ingen tvivl om at det aldrig er blevet færdigt siden opdateringen, for snart længe siden.
Ambitionen var at de nævnte mangler skulle programeres, det er der heller ikke tvivl om, og det er jo ikke fuldstændigt vanvittige funktioner der efterlyses, men funktioner der er standart på et moderne forum.
Jeg er også ret sikker på at hvis der kom en der er ekspert ROR programering, der lige kunne fikse det og vi så havde fuktionerne så ville det være dejligt. Jeg kan desværre ikke programere, men er sikker på at det kunne ordnes med et minimum af nedetid, da det overordnede på sitet er ordnet.
Som jeg husker det var der en her på vwnette som programerede det, men ikke længere kunne lægge den tid i det som det krævede, og det er jo en ærlig sag. Men det bliver programeringen jo ikke færdig af, og hvis den ikke bliver vedligeholdt vil vi løbe ind i problemer før eller siden.
Så min opfordring er er: spørg i dit netværk om der er en Ruby on rails programør, som kunne være intereseret i at gennemgå VWnette, så vi undgår at databasen med den meget viden forsvinder pga. et hackerangreb eller andet, samtidig kunne de sidste ting jo også fikses.
På den måde bevare vi vwnettet og samtidig får vi det opdateret, OG DET ER BÅRE DÆJLIG!!!!!!!!
TeddyC