Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Info om oval sæder

Tags:
No tags yet.

(permalink) mccloud Member
Skrev for 13 years siden | | | |

.....og denne her med nogle 57´ sæder
http://www.facebook.com/album.php?aid=10321&id=100000855551298&l=4ccc5757ca

(permalink) mccloud Member
Skrev for 13 years siden | | | |

...og en mere
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1039354

(permalink) thomas jensen Member
Skrev for 13 years siden | | | |

hej igen nå jeg har kigget og kigget og ved ikke hvad det er for nogle 56-57 eller 58-59 men SKAL bestille hos tmi imorgen. hvad er dit bedste bud 550 og hvor stor forskel er der på stoffet vis det rammer ved siden af tror du?. havde håbet på at DU kunne se forskel med det samme da jeg sendte de sidste billeder. hvad er den forskel på de sæder normalt ? lidt længte eller bredde ? har kigget på de sidste billeder men er rådvild..du ville have closeup af bundrammen og det er der men du kunne stadig ikke se det ?????? mange tak for hjælpen vis vi ikke kommer viderer idag bestiller jeg : cremhvidt sæt hos tmi imorgen i 56-57 !!!!men ville gerne have dig ærlige bud 550 ? fik du set på himmelservice.de med orginal stof 56-57 med prikker? mange tak hilsen T.

(permalink) mccloud Member
Skrev for 13 years siden | | | |

ryglænen er forskellen,....desværre kan jeg ikke ser det ud fra dine billeder,sorry
de der links var tænkt som hjælp til dig....at du kan sammenligner dine sæder med de andre...
prøv spørg TMI ,når du bestiller,hvad forskellen er
hilsen Claus

(permalink) Mark S Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Trods Claus´ hjælp har Thomas alligevel hevet al håret af i arrigskab, andre der kan hjælpe for han bliver helt skaldet?

(permalink) mccloud Member
Skrev for 13 years siden | | | |

....måske Jesus? :))))))

(permalink) thomas jensen Member
Skrev for 13 years siden | | | |

hej doods nå jeg opgav at finde ud af de sæder. men har bistilt til 56-57 hos tmi. 1000 tak for at i gad hjælpe mccloude 550 og rasser det var fedt... men er sku ellers lidt skuffet jeg skrev mange gange for hjælp og jeg ved der er nogle vw nørder out ther.. og kunne godt have brugt deres hjælp havde håber på at der var et par hårde vw riddere mere end 550 og rasser !!!!!!! T


Reply

You must log in to post.