Dit frontpanel er forkert. Der er kun tre lodrette "udpresninger". Mener (er ikke 100% sikker) der skal være fire som på din "donor-karosse"....
Fedt Projekt!.. Held og lykke med det :-)
FWM...
ronni_dall@hotmail.com
Dit frontpanel er forkert. Der er kun tre lodrette "udpresninger". Mener (er ikke 100% sikker) der skal være fire som på din "donor-karosse"....
Fedt Projekt!.. Held og lykke med det :-)
FWM...
Hej Lars.
Cool "projecter", ja du kan jo lige så godt lave dem begge:-)))
Nej det ser dælme spændene ud, fik lige øje på, fører døren med vent vindue er fejl til brille, skal være som i pass side,
Blir spændene at følge.
Lars
@ bumle: Lars - Det med dørene er lidt pudsigt, begge døre på 52´ern er ens med et udstandsninger
til 2 bolte , men på førerdøren er der så monteret anden rude, samt ventilationsrude.
Denne er dog ikke fastgjort i top, og der er heller ikke huller til dette.
Hvordan ser man om det er en "brilledør" ?
De døre der sidder på 51´ern er uden disse udstandsninger, er begge typer fra Brille ?
@Claus: Jamen det jo fint, jeg syntes da også at karossen skal reddes - omvendt købte jeg den jo netop for at få de manglende dele, samt skæringsstykker.
Men kan disse skaffes på anden måde, tager jeg gerne imod bud på karrossen
Hej Clausen.
Overfedt projekt, glæder mig til at se den på et tidspunkt.
Hvor i alverden kan man opdrive sådanne en brille med kludetag, har
du måske lidt historik omkring købet?
Go arbejdslyst med brillen.
Hilsen
BugguTeamSyd
K!m
Lars, dørene med ét stort glas med det lille hak i glasset forrest er til brille, de første ovaler havde også den udpresning i indv dør, men havde vent vindue,
Så hvis den fra donor karossen er værd at redde så skal du bruge den.
det er ret tydeligt forskel på dem, kig evt her: http://vwnettet.dk/topic/168029
Fostærknings skinnen skal ik' være i din.
Lars
Jeg er med på forskellen på vinduer/oprul
Men er bortset fra døre Brille / oval er forskellig indvendig i plade der er dækket af sidebeklædning , er dørerne så ens udvendigt ? De ser meget ens ud for mig, men har ikke målt dem på kryds og tværs :-))
Håndtag / lukke tøj / hængsler ?
Sårhhh....
Nu har vi endnu mere at tale om når I camper i Ebeltoft..
Trist at der er gået hul i taget - det er der heldigvis ikke i min!
G.
Stort tillykke Lars så ved du hvad du skal lave i fritiden
ses-auto
Hej Lars.
Tillykke med købet,den helt rigtige model,du har fået fat i,har du virklig så meget tid tilovers så du bare kan lave den ene fede bil efter den anden,din kone må virlige elske dig.
Hilsen Claus Bendix.
Hold da k... hvor fedt Clausen. Tillykke med det ! Jeg vil også have garagen som nabo så jeg havde mulighed for at skrue når jeg lige havde 5 minutter :-)
Bliver fedt at se det endelige resultat - du overlader jo intet til tilfældigheder når du renoverer :-)
Det var da den fedeste model du har fået fat i Clausen.. Hvad er planerne med den? Helt standard eller...? Morten
En brille med soltag, er det så en solbrille ?
Martin
@Claus :""Lars, her er 2 forskl.dører...men begge to er brille, den buede er en tidl. model
/Claus""
Så begge døre på bilen er brilledøre,bare den sene type, hvor nogen så i det her tilfælde har eftermonteret en ventilationsrude på førerdøren, er det korrekt ?
Sorry for billedkvalitet...
med stelnummer kan du få nyttige oplysninger om bilen f.eks farve og ekstraudstyr
http://automuseum.volkswagen.de/urkunden.html
tager 3-4 uger inden den kommer med posten
Så blev donorbilen solgt og afhentet
Køber var en vis Christian Grundmann - han har vist flere VWér i fin stand :-)))
Det var sjovt at møde holdet der hentede den for ham, det var Tomasz Sobkowiak
der laver dele til de ældre årgange - http://www.kdf.cp6.win.pl/index.php
Han har også lavet rigtigt meget på Grundmanns seneste 38´ projekt...
Uha, så er den kommet i fint selskab...
Hva' så Clausen
sker der noget i garagen???
Kasdorf
SOLGT TIL HOLLAND ....
Nyt projekt følger :-)
hej klaus ham jeg lejer værksted hos kadow ved en masse om den model han har måske også nogle dele hans tlf 22616605 men ellers tak for sist håber i kom godt hjem
mvh claus sadelmager
...
Projektet er i fuld gang hos Martin i Holland...
Bliver spændende at se den færdige bil..
Han har gennem årene lavet mange fede biler..
http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=28074
skal den være rustlooker ??? - er tolerant - men det er sgu nedern for sådan en fin vogn - dårlig køber Clausen ;0( - men så kan du jo få din bus lavet i stedet ;0)..