Mangler de to plader der sidder under bagsedet til at gemme bateriet. Ved ikke om der er forskel på de forskellige modeller men det er til en ovaler fra 57. Farven skal nok være sort eller grå.
Hvad har i liggende!!
Hilsen Bo
Mangler de to plader der sidder under bagsedet til at gemme bateriet. Ved ikke om der er forskel på de forskellige modeller men det er til en ovaler fra 57. Farven skal nok være sort eller grå.
Hvad har i liggende!!
Hilsen Bo
Plader? der ligger kun et sort dæksel oven på batteriet som bliver holdt fast med et
Stålbånd. Der kan evt. ligge 2 strimler hård masionit under batteriet.
vh. Egil
Det må være disse. Men hvordan de ser ud i en oval (Hvis der skal sidde nogen) ved jeg ikke.
http://www.veteranposten.dk/visAnn.asp?Id=3031
De viste er ikke på en 57
Nej. Men er der en anden type eller ingenting?
Ingenting.
ja det er lige sådan nogle som på billede de skal bare passe til min ved ikke om de skal være der
Jegg har nogle, men tror ikke de skal være der på en oval fra 57
René
mener den første årg med de plader er en 62er - og der er hullerne i pladerne lange ovale og næsten helt nede ved gulvet - på en ovaler mener jeg heller ikke de bør være der - men de er jo ikke grimme at sætte i ......
okay der er en fra klubben der har en 60ér og han har dem hvad koster sådan et sæt
Klik på linket. 50,- stykket
men tror ikke der skal være hul til varme der er da ingen udtag der
Fodpladerne blev monteret første gang fra august -59, altså 60 modellen,
her var de uden huller. I august 1961 blev der etableret varmeudblæsning
under bagsædet gennem aflange huller og i august 62 blev hullerne runde
og der blev monteret en håndbetjent klap til at åbne og lukke for varmehullet.
På 65 modellen blev denne håndbetjening erstattet af en kabelbetjening til den
venstre arm ved håndbremsemonteringen.
okay tak for info det er fordi jeg overvejer at stille et 12v batteri i venstre side til GPS og sådan noget og så ville jeg gerne skjule det lidt men et set fra en 60ér vil så kunne passe
Alle pladerne passer udenvidere i en 57`r
Som jeg ser det er det kun en fordel med huller, aflange/runde, da det giver en form for udluftning af rummet under bagsædet.
Hvis det kun er for GPS/mobiltlf.lader er det nemmere at montere en 6/12v omformer
til autoradioer, den giver rigeligt strøm til begge dele og koster normalt ca. 150 kr.
hvor kan sådan en købes det kan da godt være det bare er det jeg skal, men har problemer med at levere strøm nok hvis lyset er tændt kommer retningsviserene ikke ud så tænkte at et ekstre batteri var bedst.
Hvis du søger efter sådan en 6/12v radioomformer her på nettet skal der nok være en der
har en.
Hvis du mangler strøm som du beskriver det, er det nok dårlige forbindelser eller dit
laderelæ der ikke er justeret rigtigt. Ladespænding ved ca. 2000 omdrejninger målt
over batteriet skal min. være 7,5v.
Du skriver i en anden tråd, hvor du vil sælge bilen, at den er original= 6 volt!
Her vil et 12 volt batteri ikke gøre nogen gavn.
der er orginalt 6V og gammelt ledningsnet. Kan godt være den ikke lader med det den skal. Men er der ikke problemer med at der ikke er strøm nok til det hele når det er 6V.
Jeg tænkte bare at det ekstre bat. skulle lades på hjemme.
Har plader både med og uden huller.
Du kunne evt ligge et lile 12 volt batteri i handskerummet til gpsén, sådan et har jeg også lige tilfældigvis
You must log in to post.