Sorry - må desværre melde fra
Der kom lige et par lemans billetter ivejen....
Håber i får en hyggelig aften
/ Clausen
69´ Porsche 912
73´ Porsche 914
Sorry - må desværre melde fra
Der kom lige et par lemans billetter ivejen....
Håber i får en hyggelig aften
/ Clausen
Vi prøver at få tid til at kigge forbi :-)
Thilde og Morten
Kanon Morten og jeg havde nok også valgt Le mans Clausen;)
Ser ud til et okay fremmøde. Alle er velkommen, så hvis man bor i trekantsområdet, midtjylland og op, ja Sjælland - så må man komme og spise en god burger:-)Min bug står klar til fredag.
Morten
Så må jeg sku nok hellere se at få banket liv i noget af det gamle jern jeg har ;)
Ja, kom i sving Mads;)
Bare der er det rigtige logo på bilen Mads ;-)
Hvad tror du der kommer af biler måske?
Morten
Jeg ved det ikke helt:) Ved kun en 10 biler +. Men folk må komme ud af busken;) I må lige smide en træf SMS rundt til den liste i har;) Snakkede med Bull i dag, og de står klar uanset hvor mange vi bliver. De holder et område af restaurenten til os med lidt velkomst :)
Vi kommer i bussen håber tommy og claus kører med ?
Mvh Torben
Jeg kommer også i min 1302
Kan sagtens allerede nu afsløre at det ikke bliver luftkølet det jeg kommer i ;) tror sku ikke helt selv på jeg når at få samlet Notchback'en til i morgen..... Bliver nok noget racing green engelsk halløj jeg kommer i, hvis jeg når helt frem da den har drillet en del på det sidste _;)
Bare du kommer Mads. Der kommet også lidt andre i forvejen- gammelt USA jern;) Tag Pernille med Mads:) Nanna er med for en gang skyld :->
Glæder mig til at se jeres biler:)
Jeg Kommer.. Og Hvis ellers Claus kan få sin til at køre så kommer han da også :)
Jeg kommer også.
Mvh Søren Madsen
vi kommer nok også
Vi kommer.. nyder både Burger og VW ;)
Hold da op det vælter jo ind :) bliver godt.
Kommer da også.
Ja det ender jo med vi skal ta drive in pladsen ibrug også.
Jesper
Ja, det kan være man skal holde bagved istedet for:-) VI SES I AFTEN :-)
Ja vi ser også lige om vi kan nå det.
Mikael
Må jeg være den første til at skrive tak for et godt fremmøde:-) Ved ikke lige hvad der gik galt for Bull, og det vi havde aftalt - han sagde de havde haft travlt.... Hmm. Men jeg blev alligevel mæt;)
Smid nogle billeder op Søren;)
Morten
Hej Alle
Det var rart at møde gamle og nye vw venner. Her er lige et par billeder fra aftenens burger run. http://galleri.vwclubfyn.dk/#26.0
Og endnu en gang fik jeg bekræftet at det er den rigtige hobby vi har ;-)
Mvh/Søren
Jaaa Kanon frem møde og lækkert vejr :-) Skønt at snakke lidt vw igen.. Der er nogen rigtig søde maskiner imellem...
Tak for i aften, godt Arrangement Morten ;)
Er der stemning for at vi skal prøve Burger Run igen. Så kan jeg snakke med Bull og høre om de denne gang gir' rabat 8-)...
Kom evt. med ideér til hvilken dato der passer bedst - så det ikke rammer et andet "træf"
Morten
Hej Morten
Jeg er frisk igen, skal bare lige grave boblen frem.
Dato betyder ikke så meget lige pt.
PS. der er jo test og stumpedag i Esbjerg på Lørdag, så det vil nok være en dårlig dag.
Mvh. Lars
Find en dag med super vejr... :))