VW T2 type4, 1970cc.
Nyrenoverede topstykker og cylindre samt 2 friske dobbelte Dellorto IDF 36 med korrekte dyser.
Jeg har et problem med at starte når bussen har stået natten over eller nogle timer.
Det virker som om benzinen mellem pumpen og karburatorerne forsvinder som dug for solen i slangerne.
Alle benzin slanger er nye.
Jeg har tilsluttet hver karburator med et t-stykke på slangen fra pumpen og ført en slange mellem karburatorerne. De er begge med 2 stk. ind/ud studser.
Jeg skal vride nøglen 5-7 gange før jeg får saft nok til at holde den igang.
Ved første vrid starter den i 1-2 sekunder men dør igen.
Når den kommer igang går den en sløv tomgang, halter lidt på cylindrene, i et par minutter men når den bliver varm er tomgang og speeder respons fin.
Det er hårdt for batteriet og dety bekymrer mig lidt.
Pumpen er den originale mekaniske pumpe. Jeg har haft den og stødstangen splittet ad - renset og samlet igen - alt ser ud til at være iorden.
Nogen der har en ide til hvad jeg skal se nærmere på?.
1967/1968 VW Karmann Cabriolet 1500