Smider 3 stk Castrol t-shirts plus lidt andet i en lodtrækning, blandt dem der møder op i luftkølet VW / Porsche :0)
Så duk nu op i din gammel luftkølet, og giv alle lidt ekstra at kigge på !!
loef@webspeed.dk 2860 Søborg Type 1 '67 One year only
Smider 3 stk Castrol t-shirts plus lidt andet i en lodtrækning, blandt dem der møder op i luftkølet VW / Porsche :0)
Så duk nu op i din gammel luftkølet, og giv alle lidt ekstra at kigge på !!
Jeg kommer i hverdagsbobbelen (58er)
Ja,jeg kommer i luftkølet,om det så regner eller sner.og jeg har selv bord med,til de få ting jeg har.
må desværre melde pas skal til cypern :))) i sol og varme-- men ha en super dag
mvh lübbe
må desværre melde pas skal til cypern :))) i sol og varme-- men ha en super dag
mvh lübbe
Kommer også en tur forbi....
mvh Claus
Good news, Claus, glæder mig til at se dig! Og husk ruderne :)! Jeg er da vist kun til kl 12, men give besked når du er nået frem, så kommer jeg evt lige hurtig ud igen. Er splitten køreklar? Ses dér
De trøjer må være Curths og mine vores er der allerede ?
Allan
Ha ha Allan.. Nu var det ikke til hvem der kom først :0)
Daniel
Jeg "smider" 3 flasker vin i lodtrækningspuljen :-)
Tror det er bedere at du bare stiller dem Erik ;0)
så er det vist ved at være tid til at få pakket det sidste og komme afsted, der er stadig dele der ikke er pakket ud, og husk familien og ungernë og vi ses fra kl 11
ses curth
Heldigt man har en datter der kan hive en ud af sengen, når man har et problem med og gå i den om aftenen. Skal lige fodre hende af, hente sen fyldte trailer og så er vi på vej
Yep har taget den luftkølet på arb kommer når jeg har fri kl.11
Tak for i dag. Det var knageme hyggeligt. Fik desværre købt for mere mere end jeg solgte. Men hvor der handles der spildes.
Og fint besøg fra Jylland var der også :-)
Godt initiativ - der skulle næsten ligge et swap meet mere til marts måske ?
Også tak fra Fyn for et godt arrangement.
Det er s.... godt når der også er noget for ungerne. Masser af popcorn og slushice - meget populært.
Mvh/Søren Løhndorf
tak for idag. dejligt der kom så mange... men i købte for lidt da jeg syntes jeg slæbte lige så meget tilbage igen :-) og ja vi må lave et mere i foråret, men det skal nok komme.. og tak til cooler drengene for en kæmpe indsats igen... og skulle man blive fristet af blive medlem så kig på vores hjemmeside copenhagenaircoolers.dk eller mød op en torsdag samme sted...
ses curth
Også mange tak herfra. Var dog lidt mere heldig end dig Erik, eller man skal måske sige på grund af dig ;-) Rattet ligger klar til afhentning i SV, så du kigger bare forbi!
Henrik
Tak for en god dag, ungerne hygge sig også, det var super med lidt gaver og slush-ice, gode pølser.
Mvh.
jacob
Siger også tak for en go' dag, i er jo ikke så dumme som de siger i jylland(-:
Hilsen Jørn Pinden
Tak til alle for en super dag, og fordi i gad kigge forbi :0)
Og rigtig flot af dem fra Sverige, Fyn og ikke mindst Jylland ;0)
- Og super at se børne drønne rundt i hoppeborgen, og se film i Swap-bio :0)
Daniel
Var også et (kort) smut forbi , fede lokaler og gode bay projekter :-)
syntes der var et flot fremmøde af luftkølede på en lidt fugtig efterårs dag
.... ja ! Endnu et godt initiativ :-)
Henrik
You must log in to post.