Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Blyfri?

Tags:
No tags yet.

(permalink) autojuel Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Så bliv den gamle bil startet ;)
Kan min bobbel fra 69 køre på blyfri???

(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 13 years siden | | | |

min har kørt blyfri i mange år, i USA har de gjort det siden 70érne, så jo det er ingen problem!

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) 2llman Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Kører i uden tilsætningen ...?

-------------------------------------------
VW 1303 73' 1600ccm
crazymikesstaff@hotmail.com
(permalink) 4300Ghia Member
Skrev for 13 years siden | | | |

ja det er bare at flylde på med 95 blyfri så er du kørende

-------------------------------------------
VW-mongolen men jeg prøver......
per.frederiksen@vip.cybercity.dk
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 13 years siden | | | |

92 på en std. motor. De er jo beregnet til 87-89 oktan.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) konstantin Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Det tør jeg ikke......

-------------------------------------------
Står der vw på blokken, ligger du forrest i flokken.
(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 13 years siden | | | |

kylling!

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) VagHenrik Ringsted. Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Jeg kører 40000 km plus i min hverdags luftkølet og kører på 92 uden problemer

-------------------------------------------
pladearbejde udføres.
http://www.pladewerket.dk
info@pladewerket.dk 40426069
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Jeg havde en 1200 1973. Den kørte som hverdagsbil over stok og sten i flere år med lidt tuningstricks på en ellers std. motor. 92 oktan, 10 grader før top i tændingen.
Hver gang jeg skiftede olie løb jeg lige ventilerne over, bare lige for at mærke om de havde afstand. Ikke noget med at bruge søgerblad. Hver 15000 km brugte jeg søgerblad. De ændrede aldrig rigtigt afstand.
Bilen "døde" da jeg en dag lige "smuttede" over marken til en nabo og batteriet så faldt nedenud pga. rust i bunden.
Motoren blev solgt og den nye ejer kørte glad videre med den.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 13 years siden | | | |

jeg har kørt blyfri i alle mine vw'er lige siden det kom , og min første vw fik jeg i 1989 - hva er det du er bange for Konstantin ????

jeg tror det addetiv i putter i nok er mere skadeligt end gavnligt.

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) jensl Member
Skrev for 13 years siden | | | |

har det noget at sige hvor gammel bilen er?
tænker en gammel split måske er lidt mere sart end fra 73 - bare en tanke:-)

-------------------------------------------
Type 1, 1964
VW klub nord
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 13 years siden | | | |

ikke en dytfis - bare kør - hvis motoren går i stykker er der noget andet galt

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) autojuel Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Så har hun været ude og trille de første 100 km efter mange års stilstand :)
Blyfri det virker bare ;)
Tak for hjælpen

Mvh
Autojuel


Reply

You must log in to post.