Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Brazilla comming to DK

Tags:
No tags yet.

(permalink) Lars4100 Inactive
Skrev for 12 years siden | | | |

Den skal dæleme stå stramt, hvis at du skal have en chance for pokaler, Per lambechs ascona a er meget veludført og det samme med smølfens den blå bobbel

(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Erik hvad med de 17" Fuchs den var født med?

-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Lars4100 - jeg tror der er tænkt lidt mere "out of the box" med den her... en del mere custom end en smallet forbro og et sæt dropspindler. :) lidt svært at sammenligne. Gad godt at se hvor godt Smølfens type1 ville klare sig på VolksWorld - men for ikke VW folk virker Brazillia'en nok ikke så nuttet som en type 1.. :)

-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) Søren Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg tror at de her fælge jeg købte af dig i tidernes morgen ville have været rigtig fede til den http://vwnettet.dk/topic/177418
Eventuelt malet i bilens farve og poleret kant

-------------------------------------------
58 dd panel,swallowtail golf1
26838555 sorenbryggerjensen@hotmail.com
(permalink) Holm´s Garage Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Speedmaster ville være cool

-------------------------------------------
56 Type 1 Judson, 58 Type 1 Okrasa, 64 Type 3 Variant
http://www.holmsgarage.com
Ragbugs(a)gmail.com
(permalink) Allan 2000 Frb Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Personligt syntes jeg det er lidt meget overgearet fokus på den type 4 karosse der kortet og sat på typen 1 bund ??
Allan

-------------------------------------------
allangottsche@gmail.com
+4520401518
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Erik, de 17" fuchs passede faktisk godt til det kantede design af bilen.. Men man kunne jo forestille sig mange forskellige hjul.. 5x130 giver jo mange muligheder..
-Og man kan jo lave dem saa de passer perfekt i hjulhuset..
Mange BMW hjul er smukke.. schnitzer, alpina mm..

BBS RS

Borbet A

Borbet B

-------------------------------------------
(permalink) Tømrer.DK Member
Skrev for 12 years siden | | | |

jeg vil give lars4100 ret, i den danske custom scene skal man stå tidligt op for at have en chance, det kan godt være den VW Brasilia er en pokal vinder i UK, men i custom klassen i DK tror jeg desværre ikke det er en vinder, der kommer jo folk med biler der er brugt over 300000kr bare i ombygning, skal selv over og stille op igen med min anden VW..

men i old school klassen har den en rigtig god chance..

Lars4100 kommer du til F&F i år??

-------------------------------------------
Michael Tomrer@live.dk
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Ja, for i den danske customscene kan man ikke vinde uden fladskaerme og airbrush, skoerter, dumpventil og polerede NOS-flasker... Og toeser i hotpants..

Suk..

Jeg tror denne bil vil have en reel chance, fordi den er ultraclean, det er superhaandvaerk, og smagfuldt lavet.. Oldschool eller ej..

Og Less IS More!!

-------------------------------------------
(permalink) Allan 2000 Frb Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg må sige at tror også lars og tømre.dk har ret

-------------------------------------------
allangottsche@gmail.com
+4520401518
(permalink) Lars4100 Inactive
Skrev for 12 years siden | | | |

Tømrerdk : selvfølgelig gør jeg det, men forstil dig lige at den kommer op i mod den lysebrune Opel ascona a , den er bare lavet færdig, men lad os nu se

(permalink) Tømrer.DK Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Lars og jeg har været med i custom scenen i en del år nu og det bliver vildere og vildere for hver år, og ja fastoldvw hvis der ikke er bygget stort anlæg og tft skærme i bilen vinder du bare ikke et custom show.. Lars4100 hvad tager du med der over audi'en, bobbelen eller opelen..

-------------------------------------------
Michael Tomrer@live.dk
(permalink) Lars4100 Inactive
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg glæder mig til at se den brazzilla, live....man kan jo nemt vinde uden at have stort anlæg i ;-) ikk tømrer??

(permalink) Tømrer.DK Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Lol Lars :-) jeg har set vw brazzilla live...

-------------------------------------------
Michael Tomrer@live.dk
(permalink) Søren Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Undskyld mig men hvor fanden står der noget om at han vil vinde hele lortet ?
Det er sguda rart der er andet og se på en 47" tommer fælge og effekt lak

-------------------------------------------
58 dd panel,swallowtail golf1
26838555 sorenbryggerjensen@hotmail.com
(permalink) Tømrer.DK Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hver sin smag Søren :-) tror den ville vinde hele lortet til bugrun2012 hvis den kom... Synes den er super fed live så den hos kew..

-------------------------------------------
Michael Tomrer@live.dk
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Der er godt nok gang i debatten herinde :-)

Jeg er jo af den gamle skole hvor custom var og er noget helt andet end bare at slynge flere hundrede tusinde kroner efter flad skærme, store amps og 24" fælge der kan spinne.
Jeg har stor respekt for dem der intereserer sig for dette og investerer blod, sved og tårer samt en hulens masse penge i dette. Jeg kender personligt en del af den absolutte elite indenfor "branchen" i Sverige og ved hvor meget energi de ligger i dette.
Når det er sagt, så er jeg også tilhænger af less is more.
Braziliaen her er et indbegreb af less is more. Små fine detaljer overalt. Samt rigtigt flot håndværk overalt. Der er nogen små detaljer der skal finpudses rundt omkring, lidt gummi tyller hist og pist, lidt interiør detaljer der skal justeres og ændres lidt for at den spiller 100 % som jeg vil have den, men jeg skal jo også lave lidt :-)
Mht. fælge har jeg ikke helt besluttet mig endnu. 17" Fuchs ser hamrende godt ud til den og er ligesom afprøvet på den. Vi får se.

Og så lidt svar;

@ Nicolai ; De er blevet solgt fra og er endt oppe i Aalborg
@ Søren ; Nej jeg synes ikke de passer ind i stilen
@ Lars ; Speedmaster er en af de fedeste fælge som findes sammen med Astro Supremes, men jeg tror ikke de passer til denne.
@ Rune ; Tak for forslagene. de er med i "puljen"
@ Allan ; Hvem har tisset på din sukkermad ? ;-)
Det er så meget mere end bare en kortet Type 4 karosse på en Type 1 bund.
Har haft den udsøgte fornøjelse at køre rigtig meget i en Type 4 tilbage i slutningen af firserne og det er den rene limousine sammenlignet med denne Brazilia :-)
Denne bil er unik og skal ses i virkeligheden :-)
Og til sidst, jeg er jo så gammelt et r..... at jeg skam har udstillet min første luftkølede på det gamle Custom Car Show både i Forum og i Messecenter Herning back in the days. Så jeg kender gamet ;-)
Har ingen intentioner om at vinde pokaler over diverse bling bling og unka dunka biler.
Først og fremmest synes jeg da bare det er fedt at have mulighed for at vise sådan en bil frem her i Skandinavien efter at den har været omtalt og vist frem i adskillige blade verden over.

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Lars4100 Inactive
Skrev for 12 years siden | | | |

Søren ; der er lidt forskel i at vinde en pokal i Best oldschool og vinde hele lortet , det har ikk noget at gøre med stort anlæg, store fælge og effekt lak, vi har vundet flere pokaler med vores Audi, den ser umiddelbart standart ud for det utrænet øje, men der er så mange detailer, du er velkommen til at komme forbi standen derovre og få en snak.

Erik; ja det gælder om at alt og jeg mener ALT skal være 500% passekram døre,klapper alt skal være iorden, endvidere kommer sådan en bil i Best oldschool klassen så du skal ikk konkurrerer imod dunke dunke biler, men andre biler af samme kaliber altså over 25år gammel

(permalink) Holm´s Garage Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hørt Bendix RESPEKT fra det nordjyske. Håber vi ses i feb

-------------------------------------------
56 Type 1 Judson, 58 Type 1 Okrasa, 64 Type 3 Variant
http://www.holmsgarage.com
Ragbugs(a)gmail.com
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 12 years siden | | | |

@ Lars Holm ; Jep jeg satser på det - håber også vi ses :-)

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 12 years siden | | | |

fejl

-------------------------------------------
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Der kommer detaljerede 17" Fuchs på den igen. Nu skal jeg bare lige finde nogen fælge først og derefter detaljere dem.

Mht. Bug Run i år, så er de i min bog lagt lidt på is , da jeg syntes at sidste års uddeling i Buggy/Baja klassen var helt ude i skoven.
Thomas Kirkhammer´s Baja bus skulle naturligvis have vundet ! Istedet var det en radiostyret model af en buggy med en stakkels baby bag rattet med solstik der vandt.
Det sgu ikke seriøst !
Men nu får vi se hvad der sker når datoen nærmer sig.

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Fornuftigt valg af fælge.. den SKAL altså have 17" på. :) Fuchs er det sikre valg - specielt til hvid bil.

-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) kew Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Og sådan kommer den til at se ud om et par år...
http://db.tt/NSZkcv1I

-------------------------------------------
Mail lhs AT kews . dk Mobil 40 790 356
The Low Headroom Shop check Facebook
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Ahh mon dog :-)

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk

Reply »

You must log in to post.