Fedt, ja det er også sjovt med lidt historie samt 1.reg på bilen.. Hvornår er den fra i 58? Det kan jo være du får nummeret ældre end 58-76 modellen?
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
Fedt, ja det er også sjovt med lidt historie samt 1.reg på bilen.. Hvornår er den fra i 58? Det kan jo være du får nummeret ældre end 58-76 modellen?
Mener det er i sidste halvår, så tror det ik.. Men det er en rigtig 58'er med afløbsslanger fra under bagruden...:)
Er der nogle der ved,om man få bolde med,til at skrue sine sorte plader på med,eller skal man selv ud og finde nogle.
Der følger ikke bolte med.
Claus B.
jeg har nogle gamle bolte med firkant hovede.
jeg gav Mik 8 stk igår, men tror lige jeg har 4 mere, hvis du kommer til at mangle.
R.
Og til andre der mangler, så kan man få nogen hos et Morris værksted et eller andet sted i Jylland ( Casper Wahrens ved hvor).
Disse passer dog ikke hundrede procent ind i sporene bag på pladerne. Så der skal files lidt.
Man kan også tage M6 bræddebolte og file hovedet firkantet, så passer det i sporet.
Det endte jeg med at gøre.
Jeg har en skuffefuld gl.org.med 1/4 tomme unc gevind,ja den er
god nok, det var de dengang.Er med skive og møtt.
er det Nordisk Morris Minor lager der har de bolte i snakker om ??....
Just precis
Ja Ronnie, tak for dem og tak for et hyggeligt garagebesøg med afh. af dele til diverse jyder!
Ses lige pludselig!
Hej Fvee.
Har to kolegere der også mangler,så jeg vel nok gerne resever til 3 sæt plader,så jeg skal bruge dit nr,er de nye,skulde jeg høre dig om.
Hilsen Claus Bendix.
De er nye.
20758607
You must log in to post.