Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".
23:22 Rotaxmeincke: cles1

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Ghia fra 65 får nyt liv..

Tags:
No tags yet.

(permalink) martin Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Det er da et virkelig virkelig VIRKLIGTflot værksted du har.. Dejligt at se..
Jeg bor ved Kolding, så Silkeborg ville være ok.. Er der et sted hvor man kunne tage billeder af bilen, hvor der ikke ville komme andet på billedet, end gulv og væg? Jeg vil gerne have rene billeder, hvor der ikke er skabe, eller lifte, eller andet, der forstyrre.
Jeg har 30 dage inden de skal bruge materialet ved AIRMIGHTY, så jeg har tid til at få det perfekt... Det er en stor ting for mig, at et så stort blad, vil have mit projekt med, så jeg vil have billederne så flotte som jeg kan få dem.
Mvh Martin

-------------------------------------------
karmann martin
(permalink) Filip-S Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Tak for det. Værkstedet er ikke så bredt, men der er et par steder hvor der ikke er lift med væg bag ved, der er dog stolper som også er hvide. Men du skulle næsten selv komme og se det IRL er på værkstedet næsten hver tirsdag aften, hvis du vil se det.
Mvh Filip

-------------------------------------------
VW type 1 62. VW type 1 72/54 Vrod
VW type 1 65. VW type 1 65.
VW type 181 74
(permalink) Filip-S Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hej har kigget lidt på værkstedet i dag og det er nok svært at få cleane billeder med kun bar hvid væg på. Du er stadig velkommen til at se det men tror ikke det er det du leder efter
Mvh Filip

-------------------------------------------
VW type 1 62. VW type 1 72/54 Vrod
VW type 1 65. VW type 1 65.
VW type 181 74
(permalink) Henriksen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Har et Volksworld fra sep. 1999 hvor der er en ´68 Mango Grøn Ghia. Og der er billederne lavet med "bar baggrund" - effekten er virkelig cool..! Formoder at de må være taget i et fotostudie..?? Held og lykke med billederne.
mvh Henrik

mangoghia.jpg
mangoghia1.jpg
mangoghia2.jpg

(permalink) martin Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg har en kammerat der kører BMW e39 525 der optimeret til 18o hk... Men efter jeg lige gav ham baghjul med ghiaen,er han blevet lidt stille:-)

Ud på motorvejen 1oo kmt og så pedalen i bund i højeste gear, og ghiaen er 6-7 billængder foran Før bmwen kommer snigende ved 17o kmt...

Det samme igen 1oo kmt og pedalen i bund, nu et gear ned, men det samme igen, bmwen et efterladt i støvet, indtil 17o kmt, hvor den kommer igen.

Den lille kompressor spinder bare for fedt... Så i kan bare komme an til sommer :-)

Tyske motorvej selvfølgelig... Det er yderst sjældent jeg kører om kap, uden for racerbaner, men når det sker.. Ja så lever man sq, sjovt, især når man vinder.

-------------------------------------------
karmann martin
(permalink) Anne-Mette Member
Skrev for 11 years siden | | | |

He he , så skal du med på træf ik Martin :)

-------------------------------------------
MIB AALBORG- KARMANN GHIA 14 1966 - VW 1300 DE LUXE/SKYDETAG 1969 OG VESPA 150 GL 1960
(permalink) martin Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg ved stadig ikke vedr træf, helbredet er elendigt, og det sidste halve år, har det Været ned af bakke.. Hvis jeg ikke får det bedre, så kan jeg ikke køre så langt.. Jeg ville gerne, , hvis jeg kunne holde til det, havde jeg kørt en tur rundt om jorden..

-------------------------------------------
karmann martin
(permalink) vwheino Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Ahhh... Gamle dreng, når varmen kommer, kommer helbredet;-) tro på det. Vi skal sku ud og Cruise..

-------------------------------------------
el presidente KGB.. Notch 1962..
(permalink) martin Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg tror Annemette hentyder til en lille smut tur til spa... Og det er der nok ikke fysik til, desværre.. Men andre små træf i dk, vil jeg gerne med til.

-------------------------------------------
karmann martin
(permalink) Mikue Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hej Martin

Vi holder træf med Karmann Ghia Klubben ved Mariager i Kristi Himmelfartsferien 9. - 12. maj :)

http://www.karmannghia.dk/kalender.html

Hilsen
Michael

(permalink) martin Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Var på Rømø forrige weekend i solskin, og nu er feame vinter igen. Lotte vejr.

20130303_130916.jpg
screenshot_2013-03-03-21-32-18.png
20130303_134327.jpg
20.jpg

-------------------------------------------
karmann martin

Reply

You must log in to post.