Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Min Type 2 Split pick'up

(permalink) Rosendal Member
Skrev for 12 years siden | | | |

En rolig hånd? Det må du have da. Det ser knald godt ud. Pæne bremserør giver altså lige det sidste end sådan nogle halv skæve.
Okay. Det kan være jeg skal holde øje med en lukket autotrailer til den? ;) Så skulle du have beholdt Transporteren. Btw. Din 5'er Jan har lånt ser ellers også helt iorden ud. =)
Jeg tror at enten kører vi i min 5'er eller nye Passat '79 med Surfer tema. Glæd dig til i næste uge hvor den kommer i knæ og Gasburners på. Vi skulle ellers have kørt i Morten Softtop Golf 1'er eller min den brune. Men Morten har trukket sig, så jeg har ingen bil der må trække autotrailer desværre.

-------------------------------------------
rosendalss@hotmail.com - 28151373
(permalink) Soeback Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Rosendal - Hehe.. nej tror helt den bliver hjemme i år.. Jamen glæder mig da til at se passaten.. Vi tager boblen igen.. Så syntes da passende at du skulle ta den ældste bil du kan finde;) stefan kommer også i boblen.. så vi skal helt sikkert cruise et par gange rundt om søen i de gamle kasser:)

Går pt og venter på en bunke dele der er til galvanisering.. Håber på det kommer i denne uge, så jeg kan komme lidt videre med projektet..

(permalink) Rosendal Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Det ældste er en Passat 76'er på sorte plader, men den når ikke at blive klar desværre. Den anden ældste også en 76'er har kun kørt 39000km, så det bliver heller ikke den. Men det bliver en gammel bil, det vil jeg love med 95% sikkerhed. =) Nå, nok OT for denne omgang.

Men jeg glæder mig til at se bussen til bustræf, eller hvis du tager den herover til Jylland og besøger Riperneserne. Så må du lige give besked. Har du en deatline for hvornår den skal være klar, eller tager det bare den tid det tager så alt bliver samlet uden noget juks?

-------------------------------------------
rosendalss@hotmail.com - 28151373
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hey hvem/hvad maling har du brugt til den dueblå farve? Den står satme fint - den har vel ikke fået klarlak? :)

-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) Soeback Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Den er malet med en 1-lags L31 fra spies hecker. ikke noget klarlak her:)

(permalink) Soeback Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Lysten til at skrue er ikke så stor for tiden men når vejret er dårligt sker der da lidt..

Alt el er nu lavet på bilen.(mangler kun beslag for fastgørelse af blinkelysrelæ)
se http://vwnettet.dk/topic/182416
Bremserør/slanger samt kobling/bremse/gas og varme-reguleringskabler er også trukket.
Luftslanger mv er trukket til luftundervognen.
Trælisterne til ladet er blevet behandlet og monteret.
Nyrenoveret 1500Gearkasse er indkøbt og mont.
Så nu står bilen endelig på egne hjul igen.

dsc_0477.jpg
dsc_0607.jpg
dsc_0608.jpg
dsc_0439 2.jpg
dsc_0178.jpg

(permalink) Brian Christensen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Det er bare BIG love det der :-)

-------------------------------------------
Hilsen Brian Christensen
http://www.Cult-Society.dk
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Undskyld jeg spørger off-topic men hvem har produceret dine safariruder? Er det Creative eller Wolfgang Intl? Jeg sidder lige pt. og leder efter det nemmeste/billigste sted at bestille Wolfgangs safariruder i EU.. God weekend! :)

-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) Riisager Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Er der noget nyt under opsejling i dette flotte projekt? Er stadig helt vild med denne bil.

-------------------------------------------
1955 VW Ragtop - 1966 Mustang Convertible - 1967 Mustang Fastback GTA
(permalink) Brian Christensen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Han er i fuld gang, jeg var ude og se bilen mellem jul og nytår, FUCK den blir fed :-)

-------------------------------------------
Hilsen Brian Christensen
http://www.Cult-Society.dk
(permalink) Soeback Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Efter 6mdr i flytterod er jeg nu så små kommet på plads på det nye værksted, og er kommet lidt videre.

Glas monteret.
Døre samlet/justeret
styrehus pedaler mv er også blevet monteret.

img_0637.jpg
img_0948.jpg
img_0967.jpg
img_2763.jpg

(permalink) Buddha_Uffe Member
Skrev for 11 years siden | | | |

For hulen den er lækker.. 8-)

-------------------------------------------
Kolding - 30384167 / 52390913
VW 1300 ´67
(permalink) Soeback Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Er vist kommet lidt bagud med opdateringen af projektet her.. Her er Lige lidt billeder fra montering af kompressor og tank til luftundervognen.

Godt nok ikke meget plads at skrue på der inde under ladet - skal jeg lige hilse og sige!

img_3255.jpg
img_3260.jpg
img_3449.jpg

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 10 years siden | | | |

uhhh - den bliver lækker den der ;o) og lav...

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Soeback Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Er også kommet lidt videre med kabinen.
Fik en lille pakke fra kieft n klok. desværre er loftbeklædningerne stadig i arrest ordre, så må nøjes med dørbeklædningerne og kick paneler til at starte med.
kvaliteten er dog helt i top - så venter gerne lidt endnu. :)

img_6734.jpg
img_6775.jpg

(permalink) Søbæk Member
Skrev for 9 years siden | | | |

smuuuuukt... damn.

(permalink) Soeback Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Så kom der lidt mere hjem fra maleren

image.jpg


Reply

You must log in to post.