Ahr mon ikke den lige kan sniges ind
Den sad før i en boble.
jeg starter med at lægge en 6 ribs gearkasse i, så kan beholde 228 mm svinghjulet mv.
motoren er allerede konverteret til type1 køling.
og kører med type1 generator.
og oliekøleren er monteret som på type1, dog type4 køler isat.
Der er også breather box anlæg på.
Såvidt jeg kan forudse, så har jeg lidt udfordringer med:
Modificere type 4 motorbjælken til at kunne monteres i earlybay (ellers sælger Jake Raby en)
Modificere type1 køleblik over gearkassen til at passe på CU'en
Fabrikere køleblik ved remhjul
Finde en passende 2L eller 1.9 TDI starter.
evt montere ekstra ekstern oliekøler.
Og så lige det med varmekasserne!!
Når maskinen sidder i bussen, så vil jeg se hvad der skal til for at få varmekasserne til at passe.
jeg har et komplet sæt 17/1800 varmekasser, de kan vel ændres til firkant flange osv.
Ellers er der en potte med f-rør på nu. (tror bare ikke mit bagstykke kan være der)
Tror du ikke det går Torben.?
skal nok lave en tråd, når jeg starter projektet op.
i worst case..så står min 1776 klar...den der havde helicoil problemer..
R.