Hejza. Står og monter omdringningstæller i min bobbel. På tegningen står der. Green: ón the standard ignition green wire atgaches to cool negative (-) det jeg ikke forstår er , er der ikke kun plus på strømfordeleren .
Hejza. Står og monter omdringningstæller i min bobbel. På tegningen står der. Green: ón the standard ignition green wire atgaches to cool negative (-) det jeg ikke forstår er , er der ikke kun plus på strømfordeleren .
Atgaches= attaches
Cool = coil :) skriver fra Mobile. Og den laver bare det hele om Hehe
Tror der står coil negativ = minus på tændspolen....
den skal på kl 1 som er den hvor der IKKE er kl 15 på
Tak for hurtig svar. Har jeg prøvet . Det virker ikke. Tælleren går bare i top lige så snart jeg sætter tændning på
Leo minus på tændspolen? Der er jo kun en ledning den er grøn og der er strøm i
Den grønne til strømfordeleren er stel til tændspolen. Det er stel platinerne afbryder. Den vil du kunne måle at der er strøm på når platiner er åbne. Men det bliver den ikke til plus af !
Den hedder, som nævnt klemmer 1, eller minus (-) på tændspolen. Den skal en omdr.tæller normalt kobles til for den bruger signalet fra platinerne.
Plus (+) på tændspolen hedder 15 og den får altid strøm fra den sorte ledning, der kommer fra tændingskontakten.
Sådan er det på alle tyske biler, og de fleste andre.
Okey :) det rigtig. Men hvad kan der dog være galt som sagt når jeg sætter tænding på så stiger den bare til max omdringninger og bliver der.
Noget er byttet om - :-)
Tændspolen har 2 ledninger, strømfordeleren har 1 ledning. Jeg tror du blander de 2 ting sammen. Hvis omdr.tælleren ellers er forbundet rigtigt, er den defekt.
nu har jeg fået en ny.. den gamle virkede ikke :/ TYPISK TSVANSEN
You must log in to post.