Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  type 4 motor med 44mm weber karburator

(permalink) termhlen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

jeg er ved at få bygget en 2165cc type4 med 44mm weber karburator, som skal i min bay bus.

jeg vil høre om der er nogen der ved om det er nok med vacuum studs til bremseforstærkeren på den ene karburator, eller om der kommer et skævt træk.

img_0817.jpg

-------------------------------------------
(permalink) Den halvblinde Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hej.jeg ville nok sætte et tstykke på udligningsrøret må ku laves mellem carbs .mvh poul

-------------------------------------------
http://cph-air.dk/

jagtvogn skouenby @ webspeed.dk
(permalink) termhlen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

altså lave det på samme måde som det er standart. så er der jo bare lige et lille problem mener jeg, da weber er delt op i 4

-------------------------------------------
(permalink) Den halvblinde Member
Skrev for 12 years siden | | | |

ja det kan da godt være men er det ikke muligt at bore stuser på alle 4 og så køre dem sammen.

-------------------------------------------
http://cph-air.dk/

jagtvogn skouenby @ webspeed.dk
(permalink) termhlen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jo det er det helt sikkert, men det er lige om det har nogen betydning.

-------------------------------------------
(permalink) samba Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg kører med 1 studs - det fungere fint. Det det er vigtigt er at få sat en ensretter ventil på indsugningsrøret til bremseforstærkeren. Ellers for du nogle voldsomme udslag i din bremse effekt.. Køre selv med en 2276ccm og 44idf.

/Lasse

-------------------------------------------
65" 21w deluxe. 2276ccm
83" porsche 911 3.0 sc
54 type 1 (projekt)
(permalink) Rasser Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Nu vi er ved det - er der nogen der har fundet et sted hvor man kan købe envejs ventil med 1/2" studs i hver ende?

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) termhlen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

lækkert lasse, hvor finder jeg en ensretter ventil ???

-------------------------------------------
(permalink) Jacob Søbygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

jeg ville nok prøve hos festo -og det hedder så en kontra ventil

-------------------------------------------
Oval 56
Mail: Jacob@soebygaard.com
(permalink) Clausenvw Member
Skrev for 12 years siden | | | |

http://www.justkampers.com/search2?location=shop&method=match_all&keywords=Valve

Lidt nede på siden ......

-------------------------------------------
69´ Porsche 912
73´ Porsche 914
(permalink) Rasser Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Tak Lars.

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

"Bøtten" på bremseforstærkeren virker som buffer. Ventilen tager I bare fra en type2/Polo/Passat/osv. Ingen grund til at gøre det mere indviklet.
Det er også den de sælger hos VWkampers.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) samba Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Min ventil kom fra en Opel vectra.

-------------------------------------------
65" 21w deluxe. 2276ccm
83" porsche 911 3.0 sc
54 type 1 (projekt)

Reply

You must log in to post.