jeg er ved at få bygget en 2165cc type4 med 44mm weber karburator, som skal i min bay bus.
jeg vil høre om der er nogen der ved om det er nok med vacuum studs til bremseforstærkeren på den ene karburator, eller om der kommer et skævt træk.
jeg er ved at få bygget en 2165cc type4 med 44mm weber karburator, som skal i min bay bus.
jeg vil høre om der er nogen der ved om det er nok med vacuum studs til bremseforstærkeren på den ene karburator, eller om der kommer et skævt træk.
Hej.jeg ville nok sætte et tstykke på udligningsrøret må ku laves mellem carbs .mvh poul
altså lave det på samme måde som det er standart. så er der jo bare lige et lille problem mener jeg, da weber er delt op i 4
ja det kan da godt være men er det ikke muligt at bore stuser på alle 4 og så køre dem sammen.
Jo det er det helt sikkert, men det er lige om det har nogen betydning.
Jeg kører med 1 studs - det fungere fint. Det det er vigtigt er at få sat en ensretter ventil på indsugningsrøret til bremseforstærkeren. Ellers for du nogle voldsomme udslag i din bremse effekt.. Køre selv med en 2276ccm og 44idf.
/Lasse
Nu vi er ved det - er der nogen der har fundet et sted hvor man kan købe envejs ventil med 1/2" studs i hver ende?
lækkert lasse, hvor finder jeg en ensretter ventil ???
jeg ville nok prøve hos festo -og det hedder så en kontra ventil
http://www.justkampers.com/search2?location=shop&method=match_all&keywords=Valve
Lidt nede på siden ......
Tak Lars.
"Bøtten" på bremseforstærkeren virker som buffer. Ventilen tager I bare fra en type2/Polo/Passat/osv. Ingen grund til at gøre det mere indviklet.
Det er også den de sælger hos VWkampers.
Min ventil kom fra en Opel vectra.
You must log in to post.