Hej Kaj Lene og Henrik.
Ses i morgen kl 14 til en bid brød kaffe og kage.
Mvh Kenneth
Hej Kenneth.
Vi glæder os til at besøge dig for det høre jo med når vi er i Skagen.
Hilsen
Kaj
Lene og Henrik
det er fint vejret i skagen på Råbjerg mile Camping i dag vi ses
Kandestaderne og solnedgang i gl.skagen
ALLE VW Venner vi glæder os til at se jer her på toppen.
Var lige i Skagen her til formiddag -- super vejr !
Rart lige at hilse på.... Vi kørte kun med lidt af vejen. Håber alle kom fint derop.
Her er lidt billeder. En del af dem taget af min 4 årige co-pilot, så beklager kvaliteten :-)
Jeg siger kun F--K jeg er træt af folk der ikke spænder deres cykler ordentlig fast inden de skal på motorvejen, men ellers rigtig god dag :)
Ja de gamle tosser ved vejarbejdet i Aalborg?
Skete der noget, eller slap alle med skrækken?
Alle slap heldigt fra det hele, men det var vidst mere held end forstand. Dog blev vi belønnet med perfekt vejr på toppen :)
Ærgeligt jeg kun havde tid til at køre med til Randers. Håber i havde en god tur. Jeg troede lige jeg skulle optage en video af alle bilerne ved Purhus afkørslen, men lige som jeg skulle til at optage ringede Tlf, som jeg afviste, men min Tlf frøs fuldstændig, så da jeg fik gang i den var alle biler næsten forbi. Det blev desværre kun til 12 sekunders VW lækkerier:(
Ja nåede det desværre ikke i år... ser ellers hyggeligt ud :-)
Hvor mange biler var med i år?
Hilsen Per
Der var 36 biler i trækket . Og der var jo nogle som var kommet før tid.Så ca 40 biler
Vi takker osse alle der deltog mere eller mindre, super at se dem der havde tid til en lille hyggetur på toppen.
Tak for godt selvskab i teltet i aftes, dejligt at vi kunne holdes samlet og udveksle røverhistorier.
Holger: jeg håber ikke at de byger med Gajol, gav bagslag dagen derpå.
Håber på en super tur igen næste år og ser gerne at vi kommer op på de der 80-100 biler som for 3-4 år siden. 36-40 kunne vi stille i år, on-off, men super fedt uanset.
Tak til dem som valgte at dreje inden om og se vores nye garage på vejen hjem.
Beklager Rolf... var planlagt, men havde en 5 årig der BARE ville hjem til sin mor!!
håber det gik godt!
Rigtig Rigtig hyggelig tur, og skagen i fuld sol og 20 grader.
Ps. Holm den er sgu hurtig den Coral red, min lille ydmyg ovaler kunne ik hænge på.
Ravn..
You must log in to post.