Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  009 fordeler på min type 4?????

Tags:
No tags yet.

(permalink) kenny19821 Member
Skrev for 12 years siden | | | |

hey bilen er en vw T3 bus med en 2,0 CJ motor

passer en 009 fordeler og elektronisk tænding på den altså Uden vacumregulering

kan ikke få den til at gå ordenligt nær den skal trække i 3-4gear og der sider den gamle org elektronisk tænding med vacumregulering på.

-------------------------------------------
Kenny
Vw T2 Early Bay Westy 1969
(permalink) Rasser Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hej. Jeg kom til at tænke på at det måske kunne være fordi den ikke fik nok benzin at leve af??? Men prøv nu lige med den kompressionstest, og så tá den derfra.

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) kenny19821 Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hey ringede til dig igår for at fortælle at den viste 10 på 3 af den og 8 på den sidste hehe

Arbejder og arbejder på det hehe.

Har skiftet karburator idag og det er bedre i 1 og 2 gear mé. Stadig det samme i 3-4.

-------------------------------------------
Kenny
Vw T2 Early Bay Westy 1969
(permalink) kenny19821 Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Ville bare udelukke det med en 009 fordeler og elektronisk tænding

-------------------------------------------
Kenny
Vw T2 Early Bay Westy 1969
(permalink) Rasser Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Ok ;-)

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) kenny19821 Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Skal jeg ike bare bestille en 009 og den tændings dims

-------------------------------------------
Kenny
Vw T2 Early Bay Westy 1969
(permalink) Farmer Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hvorfor kører en T3 med en CJ motor ??

Hvis det er den originale TZI tænding, så holder du bare nallerne fra den, især sålænge du kører med std karburatorer. Det er med 99% sikkerhed ikke din tænding det er galt med.

T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Boxer Service Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hvis den ene cylinder er nede på 8 bar kan du godt begynde at spare sammen til en renovering, den er slidt !!! Holder med Farmer i at det højest sandsynligvis ikke er din tændning der fejler noget. En org 2,0L kører ikke særlig godt med en 009 fordeler, tændingskurven passer slet ikke. Jeg vil godt se om jeg har en org 2,0L fordeler liggende hvis du vil prøve den. Men som sagt tror jeg ikke rigtig på det.

Rolf, Thisted

(permalink) kenny19821 Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Okay kender ikke så meget til det tænkning

Men har en komplet motor til at stå ved den gamle.

Der er flere der mener det er karburatorene og det er noget lort der sider på. Det også bare mange penge ud til nogle nye

Er det ikke først slemt hvis den kommer under 5 i den test på den ene cylinder

Motoren er vist skiftet engang men har en CU til at stå og en komplet bus med en 2.0cv i ;-)

-------------------------------------------
Kenny
Vw T2 Early Bay Westy 1969

Reply

You must log in to post.