Må man komme og køre som man vil??
8550 ryomgård
Tlf : 28698130
Må man komme og køre som man vil??
Ja man må så bare man har betalt
http://www.nordjyske.dk/nyheder/bobler-moedes-og-stort-traef-opstaar/3e6f0195-c107-4ca5-8f1f-56779b4b4718/4/1513
Super, så kommer vi også :)
Landet :)
Så køre vi om 24 timer:-)
Har en børnemadbillet til salg 200,- ring 40607123
Er på pladsen :)
Takker for en hyggelig lørdag, hvor der var velbesøgt i "det mobile reservedelslager".
Flot at der bli'r flere og flere til træffet. Godt gået "mib'r
Jan_vw
Tusind Tak til alle i MIB for igen at lave et SUPERTRÆF.
MVH Kenneth
Topklasse træf !!
Super fed weekend vil gerne give 100kr mere for æg og bacon til morgenmad
Det var supert, selv om jeg kun var der på lørdag nogle timer.. Det var mit første store træf.
Neste gang bliver det telt/overnatning og det der høre til.. :)
All honnør til MIB' erne og andre frivillige og deltagere
Rigtigt hyggeligt træf .... Dog med undtagelse af en bil fyldt med vand på vej der op fra Odense.... Meen måske den skulle have været testet lidt mere inden turen op til jer ")
Mange tak og vi ses helt klart næste år!
Tak for et super træf igen i år ! Er der helt sikker næste år igen
Kallesøe
Tak for et godt træf - men sørg nu for at det ikke falder sammen med Nibe Festival i 2013 ! ;-)
Fik forøvrigt denne "evaluering" fra en VW-fanatiker som endnu ikke er overgået til de luftkølede:
"rigtig hyggeligt træf,faktisk et fedt område at holde træf i jeres skilt ved hoved vejen,stod dog meget dårligt kunne kun ses når man kom fra øster hurup og ikke fra randers siden,enkelt detaljer vi godt kunne bruge til golf træffet,dog ikke de 2 i indgangen som har forkerte priser iforhold til jeres hjemme side,det er lidt kikset. i gør en del i træf mercendice,det så jeg godt inført igen i club golf fedt i trækker tyskere,svenskere og nordmænd,tror jeg bliver nød til og få købt et hus så jeg kan få en bobbel og blive medlem he he"
Takker for et hyggeligt træf igen i år, fedt at I udvider med rullefelt osv.
Tager hatten af for den indsats , som vi andre nyder godt af , takker og bukker :))
Thomas Kallesøe.
Lemvig
selv tak (PS. fed camper på billede 2) *G*
Fedt billede!
Takker for et fedt træf igen. Alle her fra garagen i Kolding siger tak for hyggelig weekend. Dejligt at møde/gense de gamle koryfæer fra Flensborg/Slesvig. Det var dirk Hansen's første træf i 10 år!! Og skulle hilse og sige tak for dem også;-) de ønsker så bare alle, at der også kunne blive holdt taler på engelsk/tysk også, så de ved hvad der skal ske. Skal nok stå for det tyske hvis det er;-) ses igen næste år...
Ja igen igen super træf, vi glæder os til 2013.
Og mik jeg tror du mener den orange på billed 1 ;-)
God sommer vi ses til spa ;-)
Ps. Hvor er denne fine split købt
Splitten er vist købt ved classic vw-parts.
eller BBT i Belgien
Konen spurgte dem og der sagde de vist http://www.hotrod.nl/link1.htm
Kan bare ikke hollandsk
Og 1000 tak for et første kl træf
Det var super godt , go mad og flinke mennesker og masser af fede biler ,
TAK
Mvh Søren & konen