Langberg...
jeg kan rigtig godt forstå dine frustrationer...
Hvad i alverden bilder Farmer sig ind - efter at have lavet motorer gennem 25 år til alles fulde tilfredshed - og med en viden, der ligger langt udenfor vores normale viden - begynder han pludselig på at lave lort for dig..!!
Han skal sgu da ha´ nogle øretæver - det mangler da bare..!!
Hvis du så havde ret - men har du det..??? Hvor længe har du haft lortet liggende på lager - og i hvilken tilstand..!!
Ja - du siger både det ene og det andet - men siger du det rigtige..??
Ja - jeg kender både Farmer og Westspeed. Og jeg har aldrig oplevet den nedgørelse af deres indsats, som du gi´r udtryk for..!!
Westspeed laver motordele for toppen af dansk rallysport - og jeg har mere end svært ved at forholde mig til, at de er focuseret på en krumtap fra langberg - som skal laves langt dårligere end de plejer...
Mon ikke realiteterne er, at du på trods af alt din olieindsmøring måske alligevel ikke har gjort DIN del tilstrækkelig godt..?
Ja - bliv bare aggressiv - jeg er ophøjet ligeglad, men du er i gang med at ødelægge og nedgøre en absolut kapasitivitet gennem mindst 25 år på vores gamnle motorer..!
Bare fordi du har en pisse krumtap, som du har haft liggende på en hylde de sidste to år - og nu pludselig ikke finder ud af ikke lever op til dine forventninger..!
Hvorfor gjorde lavede du ikke dine målinger, da du fik den - istedet for at brøle dine frustrationer ud nu..!!
Ja - du har "rettigheder" og "krav", men der er faktisk også forventinger til dig om du gør din del..!!
Ja - der er lavet en "back up" tråd for Farmer, og det kan jeg rigtig godt forstå..!!
Hvad bidrager du med - pis og lort..!! Tag for H..... dine problemer med Torben direkte, i stedet for at skrige op her..!
Det ENESTE resultat, der kommer ud af alt det her lort er, at Farmer mister lysten til at bøvle med alt det her mere - for det er stadig kun en hobby for ham..!
Hvad gøre vi andre så - spørger dig i din selvtilstrækkelighed..?
Fint nok - der er en lovgivning, der regulerer omfanget af plattenslagere ude i samfundet - den regulerer bare ikke "misforståelser" og omfanget af samtaler mellem parterne for at løse problemerne..
Er det lovgivningen der bestemmer, kommer vi alle meget let til at miste...