Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

 [closed] ADVARSEL TIL ALLE SOM BRUGER FARMER / WESTSPEED

(permalink) Hansen-Danmark Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Der må jeg altså gi Langemand ret, uanset hvor mange års erfarring man har kan man lave en fejl, der er ingen der er ufejlbarelige, driver man en virksomhed må man anstændigvis undersøge om der er en fejl og så rette den hvis der er en fejl.
Mvh Kenneth

(permalink) langeberg Member
Skrev for 12 years siden | | | |

http://www.mahle-aftermarket.com/C125790900540AC0/vwContentByKey/W28RSSTX941STULEN

til de folk som gerne vil læse lidt om ra måling og max værdier kan læse lidt om det her..

til alle jer som gerne vil være med til at hælde benzin på denne tråd skal i være velkommen

kan da være vi kan nå op på lige så mange indlæg som i den tråd om hvornår min bil skal til syn...

husk bare lige på at i også er med til at overophede denne tråd...
hvilket måske er med til at jeres vw gud opgiver
eller bare ringer til mig...

mvh jan

23 23 71 27

(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Ja jeg kan heller ikke undgå at tænke der er noget der ikke passer!!! Der må være mange andre der har fået slebet krumtap der igennem tiden, og jeg har da ikke oplevet at der var nogen der sled deres lejer op på kort tid... Altså i motorer fra farmer. Alle andre der køber dele og motorer fra ham skriver kun positivt og varerne. Det har længe været et "kvalitetsstempel" hvis en motor havde været igennem farmer, og det er der bred enighed om på vw scenen. Ved du reelt at du vil slide dine lejer op med den slibning?? Der virker lidt som om du ikke helt har styr på hvad der er det acceptable mål.... Som sagt så er der noget der ikke passer!!

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) warp Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg vælger at lukke tråden her.
vwnettet er ikke til for at hænge folk ud personligt. Parterne må klare problemet offline herfra. Desuden er alle der har skrevet i tråden vist kommet ud med deres mening på nuværende tidspunkt i mere eller mindre konstruktiv grad.

-------------------------------------------
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com

Topic Closed

This topic has been closed to new replies.