haha, det var nu bare gas ;-)
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
haha, det var nu bare gas ;-)
Det her er sgu da bedårende ;-) http://www.dba.dk/andre-borde-kakkelbord-l-54/id-83009668/
...eller vælg selv. Der er nok af dem på DBA
Jeg synes ideen med kakler er genial ;)
Kunne jeg godt selv finde på at arbejde videre med
Så fandt jeg sgu en løsning! Og jeg er faktisk blevet rigtig glad for resultatet :-)
15mm mørk krydsfiner, lakeret med klarlak over flere omgange, mellemslebet og poleret op. Fandt også en aluliste der passer dertil, og som matcher deluxe trimmet på bussen. Den blev poleret op med lidt brasso :-)
Bordben er en westfalia kopi, og fik også lige en tur med brasso ;-)
Bling bling
ser bare godt ud !
Mangler bare lige en hæklet bordskåner under den øldåse :-)
:O) good one Cruus
Det ser bare så hyggeligt ud, gad godt have en bus !
Arh, det ser sku også godt ud det dér, men der mangler nu lidt kakler ;-)
Det ser rigtigt godt ud. Er listen ny eller hevet af noget andet?
Det ser rigtig godt ud Rasmus
@Ekstrøm
Listen er ny, men jeg har længe været på kig efter noget fra en gammel campingvogn eller lignende. Men efter laaang tids søgen fandt jeg endelig den rigtige dimension og model hos en engelsk forhandler. Da jeg modtog den havde den det der moderne anodiserede look, men det kunne heldigvis let poleres op så den bare står i blank alu.
Godt ser det ihvertfald ud. Jeg glæder mig helt vildt til jeg engang når til indretning. Det kræver så lige jeg går igang :-)
smagfuldt ;o)
Det ser bar skide godt ud det der.Det er en super løsning og god ide.
Det er blevet super med den indretning,er helt vild med den hylle du har lavet i v.s.godt tænkt.
Rasser det du har på gulvet i bilen hvad er det for noget. Er det sisal? Ligner noget i den stil jeg har tænkt til min. Alulisten, hvor har du købt den? Jeg har selv ledt med lys og lygte efter nøjagtigt sådan en. Dog uden held.
You must log in to post.