Esbjerg
Esbjerg
Ok så er der lid langt, men mener da at der er en del vw folk derfra, prøv at spørge i en tråd, eller køb en brugt, de er ikke så dyre
Rasser skriver messingrør i toppen (overdelen)og det er som han siger vigtigt at det er rent,men det er da ikke no.22som en skriver.
Ang. no.22 acc.pumpedyserør så just. det så strålen rammer kraven på udgangen fra hoveddysen som sidder midt i karburatoren/venturien,derved dannes en vifte af benzinstrålen,det plejer at løse problemet.
Du har selvfølgelig sørget for din Komp./ ventiljust. og tændingsanlæg er 100%ok.
for ellers er det ligemeget med at skrue på karburatoren.
Nu har jeg renset karburator og accelerations pumpen ingen. Men det hjælper ikke. Tændingen står som den skal det gør platinerne også. Jeg har ikke stilt på ventilerne er det nødvendigt når motoren er standard og ikke har været skilt?
kan være jeg har en 31 kaburator liggende her i esbjerg,fik en 34 på da motoren blev bygget om til en 1600.
Ja stil nu de ventiler så du er sikker på det virker.
har du evt. prøvet med en anden kondensator. har engang været ved at få en krise af sådan en der var defekt , motoren går utroligt dårligt hvis der er en fejl på den.
You must log in to post.