Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  hjælp til motor problemer.

Tags:
No tags yet.

(permalink) nivolo Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Esbjerg

(permalink) Hansen-Danmark Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Ok så er der lid langt, men mener da at der er en del vw folk derfra, prøv at spørge i en tråd, eller køb en brugt, de er ikke så dyre

(permalink) Genau Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Rasser skriver messingrør i toppen (overdelen)og det er som han siger vigtigt at det er rent,men det er da ikke no.22som en skriver.
Ang. no.22 acc.pumpedyserør så just. det så strålen rammer kraven på udgangen fra hoveddysen som sidder midt i karburatoren/venturien,derved dannes en vifte af benzinstrålen,det plejer at løse problemet.
Du har selvfølgelig sørget for din Komp./ ventiljust. og tændingsanlæg er 100%ok.
for ellers er det ligemeget med at skrue på karburatoren.

(permalink) nivolo Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Nu har jeg renset karburator og accelerations pumpen ingen. Men det hjælper ikke. Tændingen står som den skal det gør platinerne også. Jeg har ikke stilt på ventilerne er det nødvendigt når motoren er standard og ikke har været skilt?

(permalink) brotgaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

kan være jeg har en 31 kaburator liggende her i esbjerg,fik en 34 på da motoren blev bygget om til en 1600.

-------------------------------------------
brotgaard@esenet.dk
307039enogtyve
(permalink) Rasser Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Ja stil nu de ventiler så du er sikker på det virker.

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) brotgaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

har du evt. prøvet med en anden kondensator. har engang været ved at få en krise af sådan en der var defekt , motoren går utroligt dårligt hvis der er en fejl på den.

-------------------------------------------
brotgaard@esenet.dk
307039enogtyve

Reply

You must log in to post.