Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hjælp til kaburator....

Tags:
No tags yet.

(permalink) Peterwings Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Ja jeg søger lidt hjælp til min Type4. Den går ud i tomgang men kan sagtens holdes igang ved at pumpe med gassen. Den kørte fint igår aftes, men her til morgen var den gal. Jeg har så idag adskildt og renset begge kaburatore og efterset de 3 magnetventiler. De trækker og jeg har også forsøgt med en anden venstre kaburator. Magnetventilerne har jeg også forsøgt at udskifte, men men men uden held. Så nu er gode råd, tips og triks guld værd inden jeg river de sidste hår ud...

Jeg vil gerne køre så std som muligt inden nogen forslår andre kaburatore..

På forhånd tak for hjælper..

Peter

PS: Jeg føler mig sku lidt tabt/små dum (behøves ikke at blive kommenteret) da jeg er sikker på at det nok er et mindre problem.

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Du skal rense tomgangssystemerne på begge karburatorer. Hvis det er en type2 motor har den venstre karburator 2 tomgangssystemer.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Peterwings Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Det er 2 32-34 pdsit2 kaburatore. Begge kaburatore er blevet renset og fået nye pakninger i forsøg på at få den til at holde tomgang. Jeg kom til at tænke på at jeg monterede varmeklokker på varmekasserne igår og "sloges" lidt med vacumslangen til bremseforstærkeren. Hvis der er røget af kan den vel heller ikke holde tomgang?

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Sikkert ikke.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Peterwings Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Fejl fundet. Det var gummiet den sidder mellem manifolden og balancerøret der var færdigt. Jeg er nok kommet til at skubbe balancerøret ind da jeg monterede vacumslangen til bremseforstærkerne, øv. Når men så er det jo løst. Og der er også kommet noget godt ud af det. Jeg har da fået en del mere viden omkring disse kaburatore.

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk

Reply

You must log in to post.