Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  justering af ventiler

Tags:
No tags yet.

(permalink) vw1303s Member
Skrev for 12 years siden | | | |

jeg har nogen lunde styr på hvad jeg skal med hensyn til justering af ventile rmen har ikke prøvet det før
men mit spørgsmål lyder hved hver ventil er der 2 arme skal de begge spændes til 0,15 mm først cylender 1 så cylender
4 så 3 og til sidst 2
er det rigtigt
vh caspar j

-------------------------------------------
Caspar.j.vw1303s@gmail.com
Nordsjælland
http://www.vw-bluelady.dk
(permalink) Søren Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hvis du skriver det samme som din egen overskrift ude i søgefeltet så kommer der mange emner her er et af dem http://vwnettet.dk/topic/134749 der står lidt

-------------------------------------------
58 dd panel,swallowtail golf1
26838555 sorenbryggerjensen@hotmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Du tager strømfordelerdækslet af og drejer motoren hen så rotoren står ud for hakket i kanten af fordeleren. Det er 1-teren.
Så justerer du den så søgerbladet mærker som en kniv gennem en rå kartoffel.

Så drejer du motoren BAGLÆNS, mod uret. Så kommer de 2-3-4. Det er nemmere end at rode med tændingsrækkefølgen

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.