Ja, nu gætter jeg jo bare; der er nok byttet om på nogle ledninger?
http://www.flickr.com/photos/43816259@N08/?saved=1
2074 1572
Ja, nu gætter jeg jo bare; der er nok byttet om på nogle ledninger?
okay ledninger hvor ????
Bremselyskontakten ku være et bud, den virker jo åbenbart omvendt
har skiftet den ene bremselyskontakt, da den var knækket, men kan da ikke udlukke det andet.
For det første.
12,5 volt er ikke nok ladespænding. Den skal gerne op i nærheden af 13,8 volt.
For det andet, så har du nok (af uvisse årsager) fået en "omvendt" bremselyskontakt, hvis bremselyset virker omvendt efter skiftet.
Nu er det så du skal stoppe op og tænke logisk. Som Anders er inde på har du måske sat en forkert kontakt på, men jeg vil gerne spørge om du har kørt i bilen, ejet bilen et stykke tid og har den der fungeret uden problemer ?
Så hopper ledninger jo ikke bare lige rundt og sætter sig fast på forkerte stik.
Der skal vist snart en mekaniker, der ved noget om VW, på sagen.
Hvor bor du ?
hej nu skal jeg ikke gøre mig klog på noget man har selv en 1303 jeg havde selv et problem engang med bremselyset
jeg havde byttet rundt på 1 polet pære og 2 polet pære i fatningerne og der lavede den numre med mig ved ikke om det er en mulighed ?? værd at tjekke
vh caspar j
Fandt i nogensinde fejlen der jeg selv nu står med lidt det samme problem. Bremselyset gik og jeg skifter pærer så bremselyskontakterne nu lyser bremselys i instrumentet og ikke i lygterne.Jeg har faste stik så jeg har ikke kommet til at bytte rundt på ledninger. Mvh Roland
Er det trebenede kontakter ? Så er det tredje ben jo til en sikkerhedsfunktion, så der lyser en lampe når der ikke er tryk på den en kreds.
Du har styr på alle de andre ting der er nævnt i tråden ?
You must log in to post.