Købes rustfri sportsudstødning til bus.
Hvem har noget liggende? Og det skal være rustfrit stål.
G.
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
Købes rustfri sportsudstødning til bus.
Hvem har noget liggende? Og det skal være rustfrit stål.
G.
Har du kigget på JPgroup.dk? Log ind med guest/guest, de har mange mærkelige/fine ting vi normalt ikke ser.
PoseLars med det ulækre print.
Har vist ikke holdt det hemmeligt hvad jeg synes om de der mønstre? Håber ikke at jeg bliver udstødt på bustræf?
Tak for tip.
G.
Arrghhh hold nu op, du bliver helt lækkersøvning af markiser med blåt/gråt 90ér stibemønster.
synes sgu ikke jeg kan finde noget i rustfri på den side. Er det ikke buggybents bagkatalog?
Har set noget reklame på thesamba under busser, har selv tænkt på noget ala dem..
Leder stadig... Csp, turbo Thomas, vintage speed... Fortæl mig hvad du har liggende og glo
jeg har en turbothomas og en fatboy potte rustfrit men kører du meget sænket?
og snakker vi type4 ?
Hmm, den der jpgroup er da nice nok??
Men ingen priser og ingen online bestilling?
Suk!!!
jpgroup er engros sælger ikke til private
Der er på det nærmeste INGEN af de udstødninger JP group laver der er værd at stoppe på en bobbel med lidt godav i. Selv deres std udstødninger er af tvivlsom kvalitet. Men hvis man går efter pris alene, er de svære at hamle op med.
T
Jeg overvejede den her på et tidspunkt - men den er bare ikke lydsvag nok. Ikke billig og den ser heller ikke "Stock" ud.
http://www.csp-shop.com/products/Products/Exhaust_System%2CComplete_Exhaust_System%2CBus/23740a/det/
Naarhj, de kan godt høres når man træder katten på halen. Men de er ellers fine, og kan håndtere en del effekt.
Men nu har i måske lige været på bustræf. Der ved jeg da at i har haft en mulighed for at få en "lytter" på SES´s vogn med en af mine potter i 1½" Jeg vil stadig påstå, at det er en af de bedste løsninger på markedet, til prisen.
T
Bruger denne:
http://www.justkampers.com/shop/stainless-steel-exhaust-quiet-pack-single-j12289.html
Sidder pænt og lyder godt.
Mvh/Søren
Den eneste forskel umiddelbart ift CSPén er potten. Den der er fra en af de engelske potte producenter. Kan ikke lige komme på navnet, men de dæmper nu ganske ok. Vel noget i retning af en alm sgl. quiet, ikke ?. MEN, tag lige og kig lidt på collectoren. Den er hvertfald ikke noget at skrive hjem om, især ikke hvis der skal hives noget effekt og moment.
Men det kommer selvfølgelig an på hvad man forlanger af delene. På en std eller tæt på, 1600 gør det nok ikke den store forskel. Og der er da selvfølgelig mere flow i den end en std potte.
T
Det er helt sikkert at collectoren kunne være mere strømlinet, men sammen med min std. 1600 med Weber register karburator (som nogen synes er noget l..., men som jeg synes er fantastisk), fungerer den rigtigt godt.
Har en sprød lyd, og dæmper rigtigt godt ved jævn fart.
Mvh/Søren
Hvad med denne?
Øhh, din knokkelrøv, man skal jo ha et log in for at se den, Det er en ommer mester..
godt det kun er når du kører med 20% overlæs at du tager billeder af det, :-)
Hi Hi..
Nåja, men så er info her:
Welcome to the new "easy exhaust"
After the aquistion of part of longlife exhausts (i.e a machine and a few workers) Interpro along with myself have been developing a new exhuast as i have found most on the market dont quite do it for me!. So with help form their rolling road to test different developments o power vs torque etc, we have come up with this!
This is its final incarnation, and its a hell of an exhaust Due to its design you will get an increase in torque, a seriously quiet but deep sounding exhaust with total clearance for that slammed bus, easy to get to rocker covers, not like some more expensive ones on the market It comes with a full lifetime warranty and the prices are fully fitted. You can have the tailpipe where you want and can have it rear exit or slash cut hidden under the bus, its up to you.
Twin box loveliness!
you can have the tail pipe exit where ever you want!
clearance you say? the sump/engine hanger is now the lowest part of the bus!
If you have any questions please feel free to ask or contact Jase at Interpro in Bristol on 01454412777
Oh and did i mention it comes with a full lifetime guarantee?!
The price is £360 for the system with twin boxes etc, but without manifold. If you want a full manifold either provide your own/ use your existing stainless one or this can also be provided for £275. Please bare in mind this is a fully fitted price, so is a bargain!
Personligt er jeg indtil videre mest til Turbo Thomas´ side facing modeller.
Er ikke så vild med hverken Fat boy eller quiet pack looket. Jeg kan godt lide det der mere Ahnendorph agtige.
En udstødning skal ikke kunne ses - eller for den sags skyld høres før den får klø.
G.
CSP´s Phyton er forbandet dyr, men lyder fantastisk..
Jeg må være enig med Morten der, den lyder godt. Ikke for meget larm...
Hej Gustav
Hvad med den her..
Den er ganske forfærdelig, - og dyr!!! - og medvirkende årsag til, at TT og jeg begyndte at udvikle vores egen.
- Pudsigt med meningen om Python udstødningen. Pasformen er god til fin. Men især hvis der er lidt godav i pruhesten, så er der mange busfolk der mener den larmer for meget. Vi har bygget mindst 5 om.(Dog måske ligeså meget for at få mindre resonans i bilen) og arbejder pt på at lave en potte der udnytter pladsen lidt bedre hen mod bagakslen, og som dæmper ca. 10% mere end Python potten.
T
jeg har en python og den siger altså lidt - godtnok var den lidt utæt men efter det blev fixet er den stadig ond.