Hvad vil du helst ?? Sælge i dk til 40-45 eller måske få 6-10000 euro til udlandet??
Der er ikke så meget at sige...... jeg behandler folk som de behandler mig
Money rules
Hvad vil du helst ?? Sælge i dk til 40-45 eller måske få 6-10000 euro til udlandet??
Hvis ovennævnte er et endeligt valg - og prisen bliver 40-45..... så siger du bare til!!
Så bliver den i DK hos mig.
Ja eller hos mig i varm tør garage
Husk det er købers marked i øjeblikket , og det er jo sælgers valg om han vil sælge.
Den bliver ikke solgt billigere end det den står til nu , har lige fået en henvendelse fra en´mere i sverige, så vi må se om den skal den vej.
Og jeg har tid til at vente på at få den solgt ,da jeg ikke akut står og skal bruge pengene.
Der er 2 typer folk. , dem der vil sælge og dem der SKAL sælge.
Smid den på samba og du får min. 10.000€ for den (hvis ikke mere) - det havde jeg gjort.. Jeg har set tarveligere Splitbusser til højere priser. Men jeg forstår ikke hvorfor der ikke er en dansker der napper den, man slipper for både toldsyn og afgift..? desuden har som tidligere nævnt en fed patina og det er da bare på med et SA-kit og flippede spindler på en smallet forbro - Vupti så er den benhård. :)
Burde være en no-brainer at det er et super tilbud til dansk marked. Havde jeg haft plads og lidt extra mønt....
købers marked ??? ja helt sikkert - undtagen for vw busser, der er stadig flere køberer end sælgerer, og derfor er denne bil et super tilbud - jeg har desværre heller ikke selv tid og råd til 2 splitbusser, ellers havde jeg købt..
dansk patineret logo
det er jo guld værd..
Ja, men hvis at der havde været flere købere end sælgere så havde den nok været solgt.
Men ja , der er flere penge i sigte hvis den sælges udenlands, tænk hvis at bilerne fra auktionen kun skulle ha været solgt i Danmark så havde de max fået 1/20 del hjem fordi folk i dk er herrenærrige, og når den så er solgt til udlandet så tuder de.
Det er lidt ligesom at være til stumpemarked, de samme folk går og glor på den samme del hele dagen, når de så endelig kommer ud af busken og vil købe, så er delen solgt forlængst
Du ville tjene boksen hvis du flyttede til udlandet Lars4100. Der ville være købere til alt dit grej.
Runesten : kender vi hinanden ?? Det tror jeg næppe, så skru ned for charmen, flytte til udlandet?? Hvorfor?? Tjener allerede boksen i Danmark?
Men ja sandheden gør åbenbart ondt ;-) Jeg ville osse annoncere den på thesamba hvis at det var min, eller eBay for den sags skyld, men det kommer jo an på om sælger helst ser at bilen blir i Danmark eller om han måske vi have eksvis 30000 mere i lommen til hjælp til at købe den anden han gerne vil have.
Var det min havde jeg sat den på udenlandsk sidder til 13000 euro, måske endda lidt mere, folk i udlandet er virkelig villige til at betale.
Vi kender ikke hinanden, men det er jo svært at ikke at lægge mærke til dine bombastiske udmeldinger konstant, om hvor nærige danskerne er. Du roser altid udlændinge over hvor købevillige de er, derfor kommentaren. Er du sikker på at danskerne er mere nærige end andre nationaliteter, eller tror du det kan have noget at gøre med at der er færre potentielle købere helt generelt.
"Men ja sandheden gør åbenbart ondt"
Kun på dem der ikke kan sælge deres grej.
Det var vist off-topic nok. Held og lykke med salget, den er møgfed og prisen virker yderst fair.
Tak for de mange rosende ord, jeg syntes selv man får meget for pengene ,vil helst at den bliver i Dk og derfor har jeg først for 2 dage siden sat den tilsalg i udlandet, og nu er der en fra tyskland der kommer imorgen fredag og ser på den.
har også 3 fra svenskere der skriver.... Den har været tilsalg i dk i over en måned uden at der har været nogle og se på den , så efter 2 dage på Boxerville er der så meget interesse.
Så kunne man tænke sig denne bil og syntes man den skal blive i Dk , så er det nok nu man skal slå til.
Fornuftigt valg - tror vi alle har været ude for det samme.. herhjemme bliver der max handlet med 50k i kontanter og div byttehandler. Det eneste rigtige at gøre er at sælge på thesamba og ssvc + div. udenlandske sites. Det er selvfølgeligt ærgerligt når nu panelen står på danske plader - men den holder ikke en måned på thesamba. Money talks and bullshit walks.. :)
Så er den solgt....den skal til tyskland næste weekend (Back home)
Super fedt og tillykke, var det på boxerville du fik solgt den?
Jeg tror jeg vil forsøge det samme.
sådan så kan vi lære det ....
Tillykke med salget !
Indrømmer mig da gerne over at jeg ikke nåede at få gennemført mit projekt, som vi talte om i telefonen.
Havde fået bevilget midlerne, men manglede at få godkendt medieplan osv :o/
Håber du får en fed bil for dine penge :o))
Mvh. Mads
split 261 : Mærkeligt nok var det ikke på boxerville han så min annonce ,men på gul&gratis.
Mads: ja det var ærgeligt , da jeg også syntes det er en super ide. Men muligheden med pølsevognen er der stadig ;-)
Micha: havde håbet at der var en dansker der havde købt den, men nu kommer den hjem igen. Det er svært at sælge noget i Dk fortiden, folk vil helst bytte.
Nu må jeg se om jeg kan finde en fin gammel bus eller panel. Hvis i har eller kender en der vil sælge en split t2 må i gerne sende en mail til mig ( ford36coupe@gmail.com )
Du mener T1 ikke?
Hovsa .... ja T1 (før 67) tak.....
You must log in to post.