Det ville jeg meget gerne men du er alt for langt væk :-) må jo bare nøJes med at følge med her på siden desværre:-)
4230 skælskør tlf 28838132
Det ville jeg meget gerne men du er alt for langt væk :-) må jo bare nøJes med at følge med her på siden desværre:-)
ja der er nok ikke andet for
Jeg havde valgt at skære centeret ud og få en smed til at svejse det i omvendt, så de blev monteret med centret den rigtige vej.
Men nok om det, jeg har nogle 345/35-15 dæk hvis det er?
split kan bare ikke lide de alu der sad på. tror de nye stål kommer til at se godt ud når der kommer dæk på og jeg når jeg får malet bilen
dæk er lige købt
så er den næste helt adskildt og klar til at få lavet de sidste fejl og mangler og blive malet
så fik jeg købt ny fejlfri forklap. skal selvfølgelig mals sammen med bilen
så fik jeg slebet lad og en dør og grundmalet så jeg ku se hvor slemt den står til med ujævnheder og det var værre som det så ud til. så nu har jeg da lidt at gå igang med
Det ser godt ud, dejligt at de grimme flammer er væk. De gjorde bestemt ikke noget godt for bilen !!!!!
Teddy
teddy ja det pynter men der er meget arbejde endnu
det går sku da godt fremad det ser ski da meget godt ud hvad farve blev det så til den skal være
ja den skal jo gerne være færdig til foråret.. den sku gerne blive orange flame metallic fra den nye volvo.. og så sku der gerne lidt pinstriping uden på og inden i.
men for saten en masse fejl og ujævnheder der er i den bil. men det bliver alt sammen rettet op på..
så skete der en smule mere. håber at nå lidt mere i weekenden. kaross er slebet ned og grundet så jeg kan spartle ujævnheder
det går sku da godt fremad :-)) der er altid menge fejl på gamle biler og ser når det er hjemme byg det er nok også derfor min ikke skal line et glans billed det har jeg sku ikke evner og tolmodighed til hi hi
ja men det er da heldigvis ting der kan rettes op på. altså min bliver heller ikke et suttet bolche men den skal sku stå så flot som muligt..
så fik den lige en gang grunder så den ikke ruster igen. nu går der nok et par dage før der sker mere
hold nu kæft det ser godt ud med de nye fælge.det er noget fedt med lidt tysker stil/dæk
jamen jeg takker mange gange. sys de passer godt til den.. nu skal jeg lige ha lavet justerbar forbro og så skal den skamsænkes
Hej Martin,
Virkeligt spændende projekt du har kastet dig ud i, dejligt at se at der
kommer liv i "den gamle svenske" Volksrod igen. Og fedt med alle billederne.
Jeg kan læse fra teksten at du skifter den oprindelige forklap ud, hvad skal
der ske med den oprindelige...??
Mvh
Gert
Jeg har ingen planer med den gamle da den ikke er for god har nogen smpbuler og sån
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=7775&p=3
Her kan du måske finde lidt indspiration ved ikke om du kender boxerville
Mvh jimmy
Hej - ser super godt ud. Kunne du tænke dig og lakere min speedster når du er færdig med din egen. Det var mig du mødte ude ved Dyrehaven da i sidst havde træf i Haderslev - vh Ole. Har du evt. et tlfnr., jeg kommer jo fra Haderslev og gad godt kigge forbi og se dit projekt.