FUCK det er klasse total iorden stil når folk kan og gider gøre noget ud af deres projekter. og stor respekt for resultatet kontra hvilke forhold det er fremkommet under
boierthorsen.dk telf 20784970
FUCK det er klasse total iorden stil når folk kan og gider gøre noget ud af deres projekter. og stor respekt for resultatet kontra hvilke forhold det er fremkommet under
ja altså med ordentligt værksted kunne jeg klart gøre det bedre. men jeg takker mange gange.
det ser rigtigt godt ud.ladet som på mange rods bliver lidt forsømt med timer er bare sk... godt.
og værkstedet er lækkert.
takker mange gange. ja ja ikke mange har sådan et værksted :D
En lille update. Regner ikke med der kommer flere billeder før det nye år når vi har været til noget træf
en lille update. ku ski ikke lade være. har fået lavet en lille smule
startet op efter de sidste måneders stilstand, startede i første hug
skiftet olie og filter og ventildæksel pakning
skiftet blinklys foran og på siden.
sat sædebetræk på
lavet gulvtæppe (skal dog lige limes fast i døråbning
lavet bagrude
skiftet rat
skiftet hardy skive
skiftet bremsevæske beholder
lavet dørbeklædning (skal have en gang sort nappa limet på og så skrues fast
ja der er sket en smule.
kan ikke finde ud af om den bøjle foran forklap skal på eller ej hvad sys folket? skal selvf males orange hvis den skal på
mangler lidt småting endnu men den skal stå klar første weekend i maj så det sku jeg nok kunne nå
ser da rigtig godt ud - ser vi den til test og stumpedag ???
takker. ville meget gerne men skal arbejde til kl 14 så det kan jeg desværre ikke nå
For helvede den er sku bare blevet en dejlig vogn. Lige mine yndlings faver :-)
takker mange gange er desværre ikke helt færdig endnu men sys selv den er blevet fed. og den vender hoveder over alt
You must log in to post.