hey zico ja det kan vi da nok godt finde ud af.. du er velkommen til at fange mig på 52950990
ejer af dk´s fedeste jagtvogn
mr. lowrider aka martin damgaard
hey zico ja det kan vi da nok godt finde ud af.. du er velkommen til at fange mig på 52950990
er der ikke en venlig og meget kreativ sjæl der kan hjælpe mig lidt. er sku kommet i tvivl om farven da jeg ikke rigtig sys show er stilen alligevel men ville gerne have den malet lidt fedt evt 2 farver og evt noget mønster men er gået helt kold i ideer. nogen der kan hjælpe lidt
Hvad med matgrå og hvide flammer hen ad siden (DET GAS)
ej det ku da være fedt det er nytænkning det der. hmm gad vide om det ville passe til den..
ha ha ironi er skønt
men overvejer en kombi af noget mat og noget blank lak
matsort med flammer the "old" way
har kigget lidt på flammer men kan ikke finde nogen "flammer" jeg sys passer til den
Hej har du fundet ud af hvordan den skal males ? hvor har du købt dine trailer skærme syntes kun jeg kan finde dem i kantet model, mangler nogle magen til dine.
Mvh Filip
tror den bliver blank sort og blank orange og så lidt ala den stil på tegning
ser lige om jeg kan finde link til den side hvor jeg købte skærme
http://jydekrog.dk/product/staalskaerm-galvaniseret-til-13-hjul-54/ det er her jeg købte
Jydekrog.dk jow jow tak hvad størrelse dæk har du på
205/50 i bag på et sæt 10" brede fælg
foran kan jeg ikke lige huske
Den bliver rå
ja det håber jeg..
ser sgu godt ud :o)
takker. bliver godt når jeg får malet striber hen af siden og får malet min forklap
Ja ja ja ja jaaaa orange fælge og Matt sort me like. Prøv at lade det blive ved det måske lidt pin stripin den er sku for hård
hehe. takker. der kommer orange striber på siden og pinstriping på forklap og bag på. det skal nu nok blive godt
lidt farve på ladet. hvad sys folket??
de hvide fælge bliver selvfølgelig også orange
kanterne er desværre ikke blevet 100 procent men så må der pinstribes en stribe i sølv hele vejen rundt
ikke dårligt det har jeg sku ikke set før. så forsæt du bare ser godt ud :0)
nej det sys jeg heller ikke at jeg har. jamen jeg takker