Arg... Emsis, det er min vinter bil??? Jeepen kan sku ikk kører om vinteren, så den SKAL til at virke :)
Har overvejet at købe en synkrotester, kan være det er der "problemet" ligger
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
Arg... Emsis, det er min vinter bil??? Jeepen kan sku ikk kører om vinteren, så den SKAL til at virke :)
Har overvejet at købe en synkrotester, kan være det er der "problemet" ligger
min venstre side sugede 3 kg luft og højre 5,5 kg luft der lå meget af mit problem bla. og så utæt manifold var resten
Mmm, hvordan fandt du ud af det med det utætte manifold ? Bare for nysgerrighed?
efter at ha skruet ALT af mine weber og blæst ALT igennem og samlet igen med grund indstilling var der stadig problem med mere sug i den enne side af igen uden at ændre noget andet en nye pakninger blev det "godt" nok til min rotte
Hmm, har nu skiftet de pakninger, men tja, suk, der er vel ikk andet at gøre, men tror jeg vil finde sådan en synkrodims
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/synkrotest-40-45-48mm.html
før du ved hvor meget flow du har igenem før får du ikke styr på dem
nu kommer jeg nok på dybt vand men når du skyder op igennem plejer det ikke vær tændingsrækkefølgen eller ventiler ? skydning i udstødning er vel ufobrændt benzin
De tager ikk electron kort :)
Så fandt den hos fastroadcars :)
Den skyder op af karburatorene, ikk ud af udstødningen...
Det er ikke synkronisering med mindre det er helt ude i hampen det I gør.
tak frank har jeg ret i at skydning op af kaps er tænding
Jeg syntes Frank burde flytte til Sjælland ;) Meget nemmere ;)
lyt til ham det er ikke synkroniseringen når den skyder som beskrevet
der er noget andet
Gør jeg også ;)
Jeg lytter altid til Frank :)
Tror jeg har løst problemet
Nu har jeg så "mistet" min accelerator pump jet ? Og den jeg har ligner ikke en standart idf jet ? Min er mere skrå i det ?? Og jeg kan ikke finde nogen som ligner den :( looooort
Der står 33W på siden? Hvis det kan hjælpe?
YEEES!!!
Succes, den virker sku...!!!!
Så skal den bare fin justeres og ud og kører ;) Så er det sku i vinkel
Tak til alle der har haft tålmodighed med mig ;)
Hvad var problemet så, hvad er løst...... og håber for dig det virker
"beskidt" benzin, så et nyt benzin filter og jeg har en snurrende motor :)
Og så har du vel renset karburatorerne igen. Filteret hjælper jo ikke på det snavs der nået frem til svømmerhuset.
Så skal du vel til at finde ud af hvor alt snavset kommer fra -
Det er jo nok fra en rusten tank. Almindeligt problem efter vi ikke har bly i benzinen mere.
kan man kører med vacum avancering med dobbelt weber?? eller skal det være med elektrisk??
Hvis du har udtag til vakuum og en rigtigt fordeler fra type3 eller 411-412.
så hvis jeg har en alm fordeles (009?) kan det ikk lade sig gøre??
eller rettere, har en org. type 1 fordeler, med vacum, kan jeg skifte til en 009 uden så?? eller skal jeg have flere sjove ting?
En 009 kan ikke bruges med vakuum. Kigger du slet ikke på tingene, eller sidder du bare og spørger ?
En type1 fordeler kræver mere vakuum end du kan få fra den ene karburator. Type3 og type4 fordelere er beregnet til at virke på det mindre vakuumsignal fra blot den ene karburator.
Hey Frank
Kiggede på vwherritage.com og der kunne man godt få en 009 med vacum, derfor jeg spurgte :)
Men jeg prøver og ser om jeg kan finde en type3 eller en type4 fordeler
Hvor finder du den henne på deres side?
Oh, guess i was wrong :)
My bad ^^
Nu er jeg så bare mere forvirret ^^
Og hvorfor kan man ikke købe type3 eller type4 fordelerer nogen steder? :S