Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Tænding/Ventiler?

Tags:
No tags yet.

(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Arg... Emsis, det er min vinter bil??? Jeepen kan sku ikk kører om vinteren, så den SKAL til at virke :)

Har overvejet at købe en synkrotester, kan være det er der "problemet" ligger

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
(permalink) Emsis Member
Skrev for 12 years siden | | | |

min venstre side sugede 3 kg luft og højre 5,5 kg luft der lå meget af mit problem bla. og så utæt manifold var resten

(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Mmm, hvordan fandt du ud af det med det utætte manifold ? Bare for nysgerrighed?

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
(permalink) Emsis Member
Skrev for 12 years siden | | | |

efter at ha skruet ALT af mine weber og blæst ALT igennem og samlet igen med grund indstilling var der stadig problem med mere sug i den enne side af igen uden at ændre noget andet en nye pakninger blev det "godt" nok til min rotte

(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hmm, har nu skiftet de pakninger, men tja, suk, der er vel ikk andet at gøre, men tror jeg vil finde sådan en synkrodims

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
(permalink) Emsis Member
Skrev for 12 years siden | | | |

http://shop.klracing.se/sv/artiklar/synkrotest-40-45-48mm.html

før du ved hvor meget flow du har igenem før får du ikke styr på dem
nu kommer jeg nok på dybt vand men når du skyder op igennem plejer det ikke vær tændingsrækkefølgen eller ventiler ? skydning i udstødning er vel ufobrændt benzin

(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

De tager ikk electron kort :)

Så fandt den hos fastroadcars :)

Den skyder op af karburatorene, ikk ud af udstødningen...

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Det er ikke synkronisering med mindre det er helt ude i hampen det I gør.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Emsis Member
Skrev for 12 years siden | | | |

tak frank har jeg ret i at skydning op af kaps er tænding

(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg syntes Frank burde flytte til Sjælland ;) Meget nemmere ;)

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
(permalink) Emsis Member
Skrev for 12 years siden | | | |

lyt til ham det er ikke synkroniseringen når den skyder som beskrevet
der er noget andet

(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Gør jeg også ;)

Jeg lytter altid til Frank :)

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Tror jeg har løst problemet

Nu har jeg så "mistet" min accelerator pump jet ? Og den jeg har ligner ikke en standart idf jet ? Min er mere skrå i det ?? Og jeg kan ikke finde nogen som ligner den :( looooort

Der står 33W på siden? Hvis det kan hjælpe?

imag0225.jpg

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

YEEES!!!

Succes, den virker sku...!!!!

Så skal den bare fin justeres og ud og kører ;) Så er det sku i vinkel

Tak til alle der har haft tålmodighed med mig ;)

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
(permalink) 4300Ghia Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hvad var problemet så, hvad er løst...... og håber for dig det virker

-------------------------------------------
VW-mongolen men jeg prøver......
per.frederiksen@vip.cybercity.dk
(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

"beskidt" benzin, så et nyt benzin filter og jeg har en snurrende motor :)

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Og så har du vel renset karburatorerne igen. Filteret hjælper jo ikke på det snavs der nået frem til svømmerhuset.
Så skal du vel til at finde ud af hvor alt snavset kommer fra -
Det er jo nok fra en rusten tank. Almindeligt problem efter vi ikke har bly i benzinen mere.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

kan man kører med vacum avancering med dobbelt weber?? eller skal det være med elektrisk??

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hvis du har udtag til vakuum og en rigtigt fordeler fra type3 eller 411-412.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

så hvis jeg har en alm fordeles (009?) kan det ikk lade sig gøre??

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

eller rettere, har en org. type 1 fordeler, med vacum, kan jeg skifte til en 009 uden så?? eller skal jeg have flere sjove ting?

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

En 009 kan ikke bruges med vakuum. Kigger du slet ikke på tingene, eller sidder du bare og spørger ?
En type1 fordeler kræver mere vakuum end du kan få fra den ene karburator. Type3 og type4 fordelere er beregnet til at virke på det mindre vakuumsignal fra blot den ene karburator.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hey Frank

Kiggede på vwherritage.com og der kunne man godt få en 009 med vacum, derfor jeg spurgte :)

Men jeg prøver og ser om jeg kan finde en type3 eller en type4 fordeler

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....
(permalink) Rasser Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hvor finder du den henne på deres side?

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) JensNygaard Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Oh, guess i was wrong :)

My bad ^^

Nu er jeg så bare mere forvirret ^^

Og hvorfor kan man ikke købe type3 eller type4 fordelerer nogen steder? :S

-------------------------------------------
det skal være specielt ellers er der da ikke sjovt at kører i....

Reply »

You must log in to post.